Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 March 2012

anak buah kesayangan mama long






lagi 2 hari Muhammad Ameer Ilham nak masuk 2 bulan.

rini timbang beratnye dah 4.8 kg...

ilham dah gemuk la..he3

rini ilham dah balik Pj..

mesti tok abah ngan nenek kat sekinchan rindu kat ilham nnt.

mama long pun xsempat jumpa ilham..

nnti kalau balik kg mesti ilham dah makin besar.

mudah2han sentiasa sihat dan jadi anak yg soleh...










17 comments:

Anamarza said...

baby cepat je membesar, nanti mama long jumpa Ameer Ilham dah pandai macam2 dah

KuNanGKuNanG said...

tu la...kejap je dh makin berisi dan berat.dulu lahir punye la kecik...he3

H Abadiey said...

alololo tomeinyeee.....

KuNanGKuNanG said...

H Abadiey: comei cam mama long dia kan?he3

Suhami Ahmad said...

wah...somelnyer........mcm atok
T_T

KuNanGKuNanG said...

Suhami Ahmad: encem cikit lagi dari atok..he3...hrp2 bijak pandai cam atok...:)

Salwa said...

InsyaAllah..emok la dye.hehe.

ainina rasidan said...

wah ilham dah makin besar lah... :) "kakak nina " x sempat tgk lagi ilham hehehe

KuNanGKuNanG said...

salwa: makin debab dah sikecik ni..he3

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: kakak? eh ada org prsan mude...kikiki...mak su la...he3

ikatankasihku said...

kus semangat..embam embam dia,..comel!

Nizam said...

Comeinye....

KuNanGKuNanG said...

ikatankasihku: dulu lahir kecik je..skrg je badanne cpat naik..:)

KuNanGKuNanG said...

Nizam: tq..:)

Dee said...

comelnya ilham..tgk baby teringin..tp pikir2 tak sesuai kot skrg ni..hehehe...

semutsengal said...

anak sendiri bila ?

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

geramnyerrr tgk...comel sgt.... hidungnya penyek dan kembang.. suka sgt tgkk... :)