Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

11 November 2012

selesai majlis nikah..


tarikh istimewa wat aku 10.11.12..
semalam telah berlangsung majlis pernikahan aku.
alhamdulillah semua berjalan lancar,
cuaca pun ok je..tq atas doa kawan2..

dengan sekali lafaz maka sahla aku bergelar seorang isteri...
alhamdulillah...
doakan yang terbaik wat rumahtangga kami.

aku harap dapat melayari bahtera rmh tangga bahgia hingga ke akhir hayat.







time kasih pada mak, abah, adik2 dan saudara mara yg bertungkus lumus tuk majlis nikah ni.
minggu dpn majlis sanding pulak, insyaAllah..




28 comments:

Asiah Najihah said...

tahniah :)

Cheq Sue said...

tahniah gie...semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat.. *_*

Rai Ourkizuna said...

cantik tarikh nikah..hehe..

tahniah..semoga berkekalan dan bahagia sentiasa..

umie mia said...

tahniah ^_^

KuNanGKuNanG said...

Asiah Najihah: time kasih...

KuNanGKuNanG said...

cheq sue: tq cheq sue..mudah2han amin...

KuNanGKuNanG said...

Rai Ourkizuna: tarikh tu senang nak ingat...

tq ye...:)

KuNanGKuNanG said...

umie mia: terima kasih...:)

Rozuan Ismail said...

tahniah buat mereka berdua

Waqheh said...

salam..tahniah kunang2..selamat menjadi seorang istri yg taat suami Allah dan rasul..jalanilah kehidupan rumah tangga dgn landaskan hukum Allah..nikahnya anak adam syaitan menangis meronta2 sebab dia dah tak boleh nak racuni pasangan tersebut utk buat maksiat..

Anamarza Sue said...

tahniah..senang nak ingat tarikh nikah ya

KuNanGKuNanG said...

Rozuan Ismail: time kasih..:)

KuNanGKuNanG said...

Waqheh: time kasih..doakn yg terbaik buat kami..sy pun doakn awk sekeluarga bahgia selalu...:)

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: time kasih..a'ah tarikh yg best dan sng nk ingt.klu xingt gak xtau la...he3

QasehnyaRania said...

alhamdulillah..tahniah
selamat pengantin baru ;D

cantik tarikh tu
10-11-12

nway,
singgah sini ada sesuatu utk kamu
http://lobaksusue.blogspot.com/2012/11/i-love-u-ols.html

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alhamdulillah

tahniah moon ucapkan....

KuNanGKuNanG said...

QasehnyaRania: time kasih...:)

KuNanGKuNanG said...

Cikmoonadnan: tq moon...:)

محمد رازيق said...

tahniah. selamat melayari bahtera perkahwinan

KuNanGKuNanG said...

Muhammad: terima kasih..:)

Hanis Syazana said...

Tahniah :D semoga kekal hingga ke akhir hayat ..

Hafizin Jamil said...

tahniah kak.. barakallahu lakuma.. :D

Amie said...

Assalamualaikum KK,
Tahniah... sekarang sudah jadi isteri orang! Kad kakak ada terima, tarikh 18 November tu tarikh kakak akad nikah 18 tahun yang lalu.
Alahai..... kak Amie tak balik kampung cuti ni sebab bujang sulung ambil SPM, dan sambung pula tugas rasmi sepanjang Disember... dekat rupanya Sekinchan tu KK, Kak Amie di Jeram, Kualas Selangor. Tak apalah tak ada rezeki nampaknya nak raikan bersama hari bahagia KK.
Apa pun kakak doakan KK sentiasa berbahagia di samping suami tercinta!

KuNanGKuNanG said...

Amie: time kasih kak...doakan kami bahgia cam akak juga..ada zuriat yg soleh dan solehah...skrg nk blajar masak sedap2 cam akak.he3..terima kasih sekali lg..:)

KuNanGKuNanG said...

Hanis Syazana: terima kasih..amin..:)

KuNanGKuNanG said...

Hafizin Jamil: terima kasih...:)

hajar said...

tahniah kunang2.... semoga bahagia hingga ke syurga...

KuNanGKuNanG said...

hajar: time kasih hajar..mudah2han amin..:)