Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 December 2012

pakai sampai tak boleh pakai

aku ni jenis yg setia pada barang yang aku pakai
contoh la kan, klu pakai kasut,
kasut tu je la yg aku pakai sampai kasut tu rosak dan tak boleh dipakai lg.
korang jangan lak kata aku kedekut tau.
bukan camtu ye..xde istilah kedekut dalam diri ini..he3..
cuma aku sayang barang aku, xsampai hati nak menduakan.kihkihkih



p/s: dalam berkasih juga camtu, setia pada yg 1.cuma kalau sidia dah cabut, aku pun blah la.nk tunggu pe kan, tp sekarang situasi dah berbeza..maklumla dah kawin, confirm la kene setia dan taat pada suami...:)

11 comments:

hajar said...

yg penting kita selesa dgn apa yg kita pakai...

Kakzakie said...

Tentulah tak sama zaman solo dgn berdua. Mana boleh tukar-tukar suami hoho... gila ke apa kan. Kasut bolehlah itu pun sayang selagi boleh pakai kita jaga.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ehhh sama laakita yerk..

moon pon jenis yg camtu..

kalau satu kasut nie dah pakai.. moon xsuka beli yg lain.. moon akan pakai je yg tu...

dah rosak.. baru laa beli baru...

camtu jugak dengan handbag.. selagi xjahanam... selagi tu pakai itu jerkk..

ada je mulut2 yg kata moon ni kedekut.. gaji besar tp pakai yg tu je... sayang sgt duit...huhu

itu bukan masalahnyer...

dah sikap kita jenis camtu.. kan...

Ca Ezah said...

bab kasut @ selipar, sama mcm ca..selagi x rosak n masih leh pakai, selagi tu xde nye nak beli baru..sbb bkan nye kaki berfesyen ..pakai kasut yg sama untuk semua baju..beli warna yg leh masuk dengan semua baju..haha

Hafizin Jamil said...

haha..bagus la kak..tak membazir..

KuNanGKuNanG said...

hajar: btl tu,slagi kite rase ok dan boleh pakai, pakai je la kan..:)

KuNanGKuNanG said...

kakzakie:he3..mmg gile la kalu tukar2 suami kak..ada yg kene penampor nnti..haha

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadnan: mulut org begitula..kite ni slagi barang tu ok je kite pakai je la kan, kalau ada 2 3 pun cam membazir je..

KuNanGKuNanG said...

ca ezah: klu gee xkira la kasut purple baju oren, haha..boleh gitu??

KuNanGKuNanG said...

Hafizin Jamil: ye membazir tu kan amalan syaitan...:)

adza irdawati said...

samalah dgn mak kalau pakai kasut tu akan pakai sampai dah terkeluar dan terkoyak kainnya.. lps dah tak blh pakai br beli baru hehe