Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

08 May 2013

untuk sekian kalinye...

lamanye aku tak update blog ni.

satu sebabnye ialah kekangan masa.

sejak dah jd isteri ni aku rasa kadang2 cam tak cukup je masa.

tu belum de anak lagi. kalau de anak maunye aku tambah 24 jam sehari jadi 48 jam.haha..

nampak sangat kepoyoan di situ.

kali ni aku nak kongsi gambar2 aku bercuti kat cameron highland hujung Mac lepas.

alahai sikecik ni nguap plak....



bangga xhingat sbb dapat petik sendiri..tq kt adik aku sbb bayarkan tuk masuk farm ni..1000x suke..

menggoda x..?




pemandangan dari apartment Royal Lily.

peace yooo....he3

nasib baik xsama besar lagi ngan strawberi tu.haha

posing manje jp.kikiki

abah dan mak tersayang...:)


5 comments:

Mun said...

wahhhh...bestnyer petik sendiri.....


huhu..sungguh menggoda strawberry itu.....

Unknown said...

seronoknya cameron heee :)

KuNanGKuNanG said...

cik moon adnan: rase nk petik semua.hehe

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: lg 3 4 taun leh la kite gi bercuti sama2..hehe

Bunda_nora said...

assalam,

pernah sekali pergi sane...dah lame dah..