Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

21 April 2011

restoran HOVER

baru2 ni aku gi jalan2 cari makan jauh sampai ke kota baru bharu...kali ni member aku bawa aku gi makan kat RESTORAN HOVER. sape yang penah gi restoran ni mesti tau pe yg lainnya restoran ni. meh nak citer cikit...kite masuk je, bila duduk je terus pekerja restoran tu letak lauk pauk penuh 1 meja, slagi x penuh, slagi tu la diorng anta lagi lauk pauk. macam2 ada, ayam kg goreng, telur ikan mask lemak, sambal, ikan masak pedas, sotong, udang...yg jarang jumpa pun ada, cam telur penyu ngan otak lembu masak lemak cili padi...best giler tengok mknn penuh atas meje. rasenya ada la dalam 14 jenis lauk. jangan risau kalau xleh bayar..wat la part time cuci pinggan kt blkg.he3...xdela sampai camtu...diorng akan kira apa yg kita mkn je...so jgn risau k.....meh layan gambar kat restoran hover ni.  

masuk gak gambar makcik jual buah2..

aku paling suka paru..time amik gambar ni pun rase xsabar nk makan.he3

sedapnye...

tegok la ayam tu..tergugat imanku...

jemput makan semua...

*kalau ke kota bharu, try la gi restoran ni..x rugi...

14 comments:

hqfizulhqkim said...

sedapnya!!

fakrul_roslan said...

enak bangat....lapar bila tengok! =)

Sutera_suci said...

Waa..menarik. Boleh gi terai jugak ni

KuNanGKuNanG said...

hqfizulhqkim: mmg sdp sgt2..

fakrul_roslan: mesti perut berdendang2 kan? he3

Sutera_suci: try la..skali gi mesti nak gi lagi.

Waqheh said...

salam singgah..elok ler tgh lapor ni...

KuNanGKuNanG said...

Waqheh: kalau dapat mkn yg kat atas2 semua, cnfirm kenyang seminggu.he3

ainina rasidan said...

sedap ngat aihh :) lapar terus ..

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: mmg sedap sgt2....

hani@debumelukut said...

ini baru salah satu dari restoren nasi sumatra kat kb nih..lain kali try yg lain pulak yer.

KuNanGKuNanG said...

hani@debumelukut: oh ni panggil nasi sumatra ye? baru sy tau. lain kali sy tri restoran lain plak.:)

Anamarza said...

menariknya...kalau dekat nak je try makan kat situ (*_*)

Coretan Terkini: Join Bloglist Anamarza @ Tukar Link suka sama suka

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: mana tau nnti ada smpi kb, leh la try mkn kt restoran ni...:)

azian said...

kunang2
salam kenal...
akak tak mkn laaa paru...huhuhuhu..sedap ek???

KuNanGKuNanG said...

azian: sedap kak..try la skali..cnfirm nk lagi berkali2.he3