Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 May 2012

sejukknye....

sejuknye.....
bukan suasana sejuk tp dalam mulut aku ni yg sejuk...
petang tadi beli aiskrim potong dua batang.
sape yg xpenah makan aiskrim potong?
zaman aku masih kecik dulu aiskrim potong ni harganye cuma 20 sen je
skrg ni 90 sen..
perisa yg aku paling suka metila kacang merah..
sedap betul la..


tgk gambar kacang merah tu,siap jelir lidah lag..xpe2...dh kene ngap nnt br tau..haha


gigitan pertama...hahaha

20 comments:

umie mia said...

masa zaman sekolah rendah dulu dah mula makan eskrem ni hihihi skang pun kalo teringin beli gak kebetulan anak pun suka ^_^

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

lama xmakan aiskem potong... hehe

KuNanGKuNanG said...

umie mia: sdp aiskrim ni..1 family sy pun suka makan aiskrim ni..:)

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadnan: cpt moon gi beli.nnt habis semua sy borong.haha

H Abadiey said...

wah sedap betol... hehe. nak jugak....

KuNanGKuNanG said...

H Abadiey: meh sy blanje...he3

Anamarza said...

nak!!!

Huhuhu kat mana nak cari ya, dah lama tak makan

tiefazatie said...

wah..sedap2...lama dh xmkn nie!

semudah itu said...

ermm sedap nye aiscrim tuu nak la jugak heheh nnti nak pegi beli jap lg

KuNanGKuNanG said...

anamarza: sy beli kat spdmart je..kt kdai lain xjumpa lak.

KuNanGKuNanG said...

tiefazatie: mengimbau zaman kecik2 dulu..:)

KuNanGKuNanG said...

semudah itu: mmg sedap lg2 time cuaca panas..

BungaTulip said...

Zaman sekolah rendah dulu balik sekolah je mesti beli, pastu makan sambil jalan kaki balik g umah :)

KuNanGKuNanG said...

Bunga Tulip: mase tu aiskrim ni murah je kan..:)

Munnafendy said...

entry ni saje bikin jeles nih....nasib baik sini sejuk :P

Golden Rose said...

huhuhu zaman kanak2 ribena dulu rajinla bli eskrim ni..

Suhami Ahmad said...

uii aii tibo2 atok termengidam

KuNanGKuNanG said...

suhami ahmad: mengidam?atok berisi kot.kahkahkah

Asmara said...

suka eskrim ni!! lama x mkn. :D

KuNanGKuNanG said...

Asmara: aiskrim ni dlu murah je skrg dah mahal..huhu