Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

27 June 2012

dari tahun ke tahun

korang rase korang berubh x dari dulu sampai ke hari ni?
xkisah la dari segi apa pun, rupa ke...ada yg dulu cantik skrg makin cantik..
ada yg kurus skrg makin chubby..( bahgia le tu...he3)..
ada yg dulu brisi sekarang cikeding...ni xtau la sbb diet ke sbb makan ati..(ayat coverline ni sbb aku makin lama makin besaq)..
haha..aduh pandai2 je aku menjatuhkan hukum...
 yg pasti umur kite pasti meningkat kan.
harap2 makin lama kite akan jadi lebih baik..
lbh baik dari kite yg seblm ni..:)

tahun 2000..kecik la aku time ni...he3

2010... semakin membesar...

2011...sudah mengembang..

2012...semakin dimamah usia..huahaha...

12 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

hehehe mak pun sama makin tahun meningkat mak semakin berkembangggg mekarrrr hehehe

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhu moon pon..makin lama makin mengembang dah nie.. hahaha

KuNanGKuNanG said...

MAK DARA: sy ni dah tahap kritikal sbb masih single dah kembang semangkuk.haha..

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadnan: jom lawan sape lg kembang.hehehe

Golden Rose said...

sha pun makin tembam smp ramai tegur....yg pasti usia pun makin bertambah

kak ina kl said...

biasalah tu orang pempuan..mesti lepas bersalin ada kembang sana sini walaupun sedikit..

dulu kurang cun..skrg lagi cun

Iffah Afeefah said...

xpenah mengembang ni

cmne ni

KuNanGKuNanG said...

Golden rose: yg penting kite sht kan..:)

KuNanGKuNanG said...

kak ina kl: xpe la kan kak, kembang2 pun dapat pahala jd isteri dan ibu..:)

he3..tq kak...

KuNanGKuNanG said...

iffah afeefah: ok la tu iffah, mesti slim je sentiasa kan..he3

Suhami Ahmad said...

wah...ada koleksi gambau sejak 10 tahun dulu tu

KuNanGKuNanG said...

Suhami Ahmad: lupa nak letak gambar masa kecik..he3