Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 January 2013

soalan yg aku rasekan xperlu kot.

Assalamualaikm semua.

mood hari ni biasa2 je.
petang ni dok sorang2 kat rumah sebab cik abang keje syif petang.

aku kawin baru dua bulan dah ada mulut yang tanya macam2.
memang tu lumrah tp sakit gak la ati ni..
nak tanya tu berpada2 la kan.
ada opismate ni leh tanya camni ' dah ada isi lum'.
aku jawab la lum.
dia kata 'lambatnye ye..., so xbunting pelamin la ye'.
aku jawab la aku baru kawin dua bulan...
lmbat penye. 
pastu dia leh gelak2 dan sindir kata macam2 yg bg aku xsepatutnye kuar dari mulut perempuan yg umur cam dia.
dia lak xsabar2 nk aku mengandung.
nak je aku balas suruh dia je la yang mengandung.kn senang.
tp aku ni bukan jenis yg suka sakitkan ati org.aku diam je la.
sape yang xnk zuriat cepat, tp lum masanye lagi.
nak wat camne kan.

sblm kawin tanya bila nak kawin, dah kawin tanya bila nak mengandung nak ada baby, nnt dah ada baby mesti tanya bila nk tambah lak. manusia2...

8 comments:

Anamarza said...

Betul, yang dah ada anak tiga ni pun ada yang sibuk tanya bila nak tambah lg

KuNanGKuNanG said...

hehe..mmg xfaham kan sikap manusia ni....

Unknown said...

sabar je along huhu..

Mun said...

huhuhuhu

biasa laa tu kan..kan....

terlalu bz body nak tanya org itu ini...

org yg camnie..suka tanya dan ckp sesuatu yg menyakitkan hati kita...

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: mmg sabar je la..xsabar along tampor je mulut cik kak tu...haha

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadnan: mmg hobi dia agaknye sakitkan ati org.klau x wat cmtu mesti dia rase xbest je hari2 yg dia lalui kot.he3

Unknown said...

amboi..garangnya along hehehe..sabar2.. hehe

QasehnyaRania said...

normal la tu...manusia.mulut tempayan kita boleh tutup dik.mulut manusia..sendiri kena tutup..biarkan je dik..

jgn stress ye... baru dua bulan..
ciksu dah 5 tahun lagilah..