Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 March 2013

urut punya pasal.

Assalamualaikum semua...

hari ni baru la rase laga sikit.

kalau tak, pinggang aku ni rase cam nak tercabut je.

puncanya aku urut perut masa balik kg hujung minggu tadi.

sudahnye aku menanggung sakit pinggak plak lepas tu.

berdiri xkene, baring xkene, kekiri sakit, pusing kanan pun xboleh..
serba xkene jadinye.

last2 aku gi klinik dan amik ubat...

doktor bagi gel tuk sapu kat pinggang ni.

alhamdulillah beransur pulih...


ni la penyelamat aku...sejuk je kalau sapu kat pinggang ni..





4 comments:

Zainab Abdullatif said...

a'salam
huhuhu.. urutan yang di buat terkena padahnya pula pada empunya badan..

saya kalau sakit pinggang saya sapu minyak angin baca selawat nabi tiga kali sebelum letak dekat pinggang lepas tu alhamdulilah dah okey...
insya allah kalau di amalkan sakit dekat pinggang beransur hilang

KuNanGKuNanG said...

time kasih..boleh amalkan tip ni..:)

QasehnyaRania said...

tak pernah pulak tgk minyak tu.buat kerja berat kot

QasehnyaRania said...

dah ok ke ?cer try minyak cni ok gak,ciksu slalu guna