Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 May 2011

bosan tahap cipan

bosannye aku. keje xde...xtau nak wat pe ni...sekarang jam aku baru menunjukkan kul 3.18..kul 5.30 br leh balik...pe aku nak wat ni...........?huhu

9 comments:

AZANI said...

assalam kunang kunang
cer main solitaire kat pc tu..he he

KuNanGKuNanG said...

AZANI: wslm..br je nak main, bos dah jeling.he3

Sekamar Rindu said...

salam.....

saya pun penah rasa mcm ni...:)

Farhan Zulhusmi said...

hehehe....bosan erk??
senang je nak hilangkan bosan..
cuba buat benda tak bosan...hehehehe

Farhan Zulhusmi said...

hehehe....bosan erk??
senang je nak hilangkan bosan..
cuba buat benda tak bosan...hehehehe

KuNanGKuNanG said...

sekamar rindu:
mmg ada satu masa liter mmg xtau dah nak wat pe kn?huhu

KuNanGKuNanG said...

Farhan Zulhusmi: dah 2 ari curi..ilang dah bosannye...he3

RaraPuing said...

kalau bosan meh la jalan2 kat blog rara hehehe


http://puingcinta.blogspot.com/

TQ

KuNanGKuNanG said...

RaraPuing: orait...tq...