Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

09 September 2012

Jumpa Tok Kadi

Assalamualaikum..

Petang tadi lebih kurang pukul 5,aku ngan abah gi rumah tok kadi.
nak nikah dah ke aku ni?
eh idok le cepat benor...masih sabor lagi..he3..

jumpa kadi tok sign dan cop borang nikah yg dah aku isi.
2 saksi pun kene  bawa sekali tau.

tok kadi tu pesan masa nikah nanti pihak lelaki kene sediakan duit bayaran tuk proses pernikahan dan saksi sebanyak rm160.
20 tuk saksi pertama, 20 tuk saksi kedua dan 120 bagi pada kadi.

alhamdulillah satu step dah settle so esok pagi kene gi pejabat agama tuk pengesahan permohonan oleh pendaftar pernikahan plak.


14 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alhamdulillah...

smga urusan dipermudahkan :)

Rai said...

wahh..debaran makin terasa ni.. hehehe..

Dkna Abza said...

wah..dah nak kawen yea... tahniah :)

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadnan: amin mudah2han..tq moon..:)

KuNanGKuNanG said...

Rai: he3..bila dok fkir tarikh dh nak dekat mmg le takut je rasa.huhu

KuNanGKuNanG said...

Dkna Abza: insyaAllah lg 2 bulan..tq ye..:)

Edy Fee said...

ehhehe selamat bernikah...all the best

Iffah Afeefah said...

ehem2 diam2 je eh

Amie said...

alhamdulillah... selamat menempuh alam baru bersama si dia....

KuNanGKuNanG said...

Edy Fee: time kasih..:)

KuNanGKuNanG said...

Iffah Afeefah: he3..nk tunggu turn iffah lah :)

KuNanGKuNanG said...

Amie: tq amie..:)

Oshin said...

tahniah...selamat berdebar menanti hari dinikahkan hihi

KuNanGKuNanG said...

Oshin: Tq oshin..makin terasa debarannye..huhu