Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

11 October 2012

mengidam ke hape ni??



dh lewat malam ni tekak tetibe rase nak makan pulut ngan sambal bilis.

gi dapur tgk nasib baik ada lg stok beras pulut.

trs gi masak, masak pun guna rice cooker je..
senang kan?he3

sementara tu, masak la sambal bilis sempoi.

guna cili boh dan tambah sikit sos cili..

sambil taip n3 ni aku sambil makan le ni..he3..

maka berlakulah aktiviti menambah lemak2 yg sedia ada..huhu

16 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uiii malam2 makan pulut cik kak? hehe

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadanan: he3..tetibe je rase nak makan pulut..mkan ngan sambal bilis ngan serunding daging.

Suhami Ahmad said...

see...atok pun dah ngidam dah....haha

KuNanGKuNanG said...

Suhami Ahmad: so pe lagi tok, tunjuk la skill masak..he3

Tieah Madian said...

Hebat! Tahniah. Aku pun tak reti lagi masak nasi pulut ni. Acaner nak kawen? Hahaha. *eh

Sham said...

kena dengan ikan masin lagi sodap tu...

Dkna Abza said...

alamakkk..dkna pulak yang rasa nak makan pulut

KuNanGKuNanG said...

Tieah Madian:hehe..xle hebat mane pun..masak pakai rice cooker...he3

KuNanGKuNanG said...

Sham: wah.ngan ikan masin mesti lagi syok..makan xingat dunia dah..he2

KuNanGKuNanG said...

Dkna Abza: wajib kene masak ni...:)

Ezad Skytech said...

nyum3...sedapnya..lama jgk da tak makan pulut kuning ni..cicah pulak dgn sambal ikan bilis...perghhh...mmg best..:D

Golden Rose said...

sedap wo makan pulut dgn kari daging....terliur

QasehnyaRania said...

MALAM2 LAYAN PULUTIT BIAQ BETOI..HEHE

KuNanGKuNanG said...

Ezad Skytech: mau tambah berulang kali..he3

KuNanGKuNanG said...

Golden Rose: ngan kari daging mmg sedap, xpun ngan ikan pekasam :)

KuNanGKuNanG said...

QasehnyaRania: haha..mmg betul punya citer ni.xtaula tekak ni ha dok gatai nak makan pulut memalam bute..he3