Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 November 2011

apam oh apam

Assalamualaikum dan selamat malam semua..
camne raya hari ni, ok ke?
mesti korang dapat banyakkan daging korban.

nak citer sikit aktiviti aku hujung minggu lepas.
aku dok sorang je kat rumah tetibe je terasa nak try wat apam.
1st time try, sblum ni xpenah wat pun.
hasilnye boleh la tahan..
rupe ada tp rase kureng cikit..huhu
ada yg xmau kembang.padahal satu adunan.
aku pun pelik gak.
xtau mane silapnye...
apam tu cam xringan je...
kepada yang pro wat apam ni leh bagi komen kot.

ni aku wat warna hijau

 kuning ngan hijau
ni la rupa bahagian dalam apam tu...


hahaha..yg kaler merah tu aku xtau nape xmau kembang..

14 comments:

lieynanilaz said...

nak bagi komen bukan pakar pun..x pe gagal sekali bukan gagal untuk selamanya..teruskan mencuba!!

azam said...

apam raya pun sodap ni.....asyik mkn daging je.....darah pun naik..hehehe

KuNanGKuNanG said...

lieynanilaz: tq..insyaAllah cuba baiki pe yg kurang..:)

KuNanGKuNanG said...

azam: malu nak bg pada tetamu..huhu.
makan daging je nnt naik darah lak kan.

Amie said...

salam aidil adha KK,
lawa apam tu...merekah senyumannya!

KuNanGKuNanG said...

Amie:slmt ari raya..
tq tp rasenye kureng cikit..huhu

Munnafendy said...

eh...ntah la..xpnh buat apam xtau ape x kena...tp nmpk mcm ok je huhu

ainina rasidan said...

wah.. mcm sedap ni :)

KuNanGKuNanG said...

Munnafendy: nampak je cam ok, tp rase cam xok je..hehe

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: lupa lak nak anta kat uitm ritu.hehehe

**::CIKNUURUL::** said...

comel yg merah tu,.sian die ek,.hehe,.buat apam polkadot lak,.mesti comel,.hehe

KuNanGKuNanG said...

CIKNUURUL: yg merah tu xjadi, cian..huhu.pasni mmg ada hajat nak try apam polkadot..tp jgn sy wat sampai merekah sudah.hehehe

NAZRUL AZAT said...

saye suke apam perisa coklat, n mkn dgn kelapa parut byk2, pehhh!!!

KuNanGKuNanG said...

NAZRUL AZAT: sedap gak tu, mesti makan xpandang kiri kanan dah kn?he3