Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

05 November 2011

kene tag dan kene mengetag

Aku telah ditag oleh WAQHEH dalam belog dia, dan macam biaselah kena menjawab soalan. however, sebelum jawab soalan, macam biasalah jugak, kenalah ikut peraturan2 yang telah ditetapkan ituh.. so, cara main dia camni; ok, here we go..
pertama kali main camni wey..

rules:
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post . And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOUARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY , TRUST, WITH ALL HONESTY) HAVE TO TAG 11 PEOPLE.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
sebelas perkara mengenai KunangKunang

1. aku ni chubby
2. suka makan nasi, sbb tu chubby kot.hahaha
3. kurang sabar dengan karenah budak tp boleh sabar dengan angka (aku kerja bahagian akaun,slagi ada yg slah aku akan cari sampai jumpa )
4. aku anak pertama(sulong), so aku rasa aku macam raja...hahaha
5. suka tengok wayang cerita kelakar dan seram
6. suka dengan laut
7. suka ketawa dan suka wat org happy
8. kadang2 habiskan duit pada benda xperlu
9. suka nyanyi
10.suka pada lelaki yang tinggi (aku single lg so xpe kalau nak brangan pun kan?) he3 
11. aku syg sgt kat family aku sbb diorg je yg slalu support aku

#####################################
ni plak soalan waqheh yg aku kene jawab


1. pelakon yg paling bosan kat m'sia ni aku bagi aku nasir bilal khan.
2.5 bahasa dunia yg aku nkkuasai slain b.melayu ngan ingeris ialah b.arab, b.cina, b. urdu, b.tamil,b. perancis.
3. tuk bulan madu aku tringin sgt nk gi australia sbb kt sana cam best je...
4. liyana jasmy
5.aku updet fb cam budak br nak blajar jln.hahaha
6. seminggu aku sms berjuta2 perkataan rasenye.xterkira la..
7.beras jati
8. 25 rasul
9. mungkar dan nangkir tu malaikat. xingat la bila last aku wat solat dhuha.
10.kalau dapt 3 juta pun aku xkan berenti keje sbb duit akan cpt abis...
11. mane la aku tau bila aku akan mati..dah sampai ajal, tamatla riwayat aku ni.


######################################
pastu aku kene tag 11 org dan 11 orng ni kene jawab soalan aku nnt.

11. cik moon adnan


###################################
ni soalan aku..sape yg di tag tu pandai2 la fikirkan jawapannye ye..


1. apa surah yg selalu korang baca dalam sembahyang.?


2. antara mc'd dan kfc, yg mana korang paling suka, kenapa?


3. huruf jawi ada brp huruf semuanye?


4. brp bijik handphone yg korang dah penah pakai?


5. siapa perdana menteri malaysia yg ke 2?


6. cerita hantu apa yang korang penah tengok yang paling seram?


7. apa jenis kereta idaman korang?


8. apa yang korang suka buat kalau waktu cuti?


9. kuih tradisional pe yang korang paling taksuka?


10. lelaki atau perempuan idaman korang?


11. pe komen korang pasal blog aku? (puji boleh, kutuk pun xpe) 


##########################


sekian, kpda yg di tag harap sudi jwb soalan2 di atas ye.
terima kasih pada waqheh kerana sudi tag aku dan wat aku sedikit sakit kepala.hehehe.pe2 pun enjoy....:)





4 comments:

LURZAN TAZA LIMAJ said...

ni musti along yg suke buli adik2, hheheee

KuNanGKuNanG said...

kadang2 je buli...sape lagi nak buli diorg kalau bukan sy..hehehe

Unknown said...

hahah.. ok fine , kena tag, kena jawab gamaknya hahaha..

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: jawab jgn xjwb ye...hehehe