Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 November 2011

baju kurung vs jubah

assalamualaikum dan slmt tengahari semua...

korang semua dah luch ke?
aku lum lg..breakfast pun td kul 11.huhu

bagi korang yg bernama perempuan, selalunye pe yang korang suka pakai ye?
korang selesa berjubah ke berbaju kurung?
dengan badan aku yg chubby ni aku rase xsesuai je pakai jubah walaupun dalam ati ni meronta2 nak try pakai jubah..huahahaha
mungkin bagi yg berbadan slim tu ok la..
mesti terus padan.
aku lebih selesa pakai baju kurung je..selamat..;)

jubah dari mekah

baju kurung moden-firstlady

lg skali jubah dari mekah

pinjam google.suka jubah kaler ni...

ni kita baju kurung gak kan?
xtau la nak kata baju pe.huhu

8 comments:

azam said...

jubah better lah kan??

azian said...

kunang-kunang...
sy suka pakai jubah...senang aje...tinggal sarung dr atas...
kl ade org dtg pun tinggal sarung jek jubah....jubah sy byk yg tak payah gosok...tu lagikkkk sy sukaaaa.....hehehehehhe

nampak no pemalas ek...heheheh

KuNanGKuNanG said...

azam: jubah rase xsesuai ngan badan sy ni..huhu

KuNanGKuNanG said...

azian: bukan malas..nak cepat..kite pompuan ni kan byk keje nak wat..hehehe

Suhami Ahmad said...

jubah tu nampak lagi ok bagi atok kot....

KuNanGKuNanG said...

Suhami Ahmad: wah..semua pilih jubah ni..kalah bj kurung..

umie mia said...

umie minat jubah skang.. tp nmpk awk pakai jubah pun ok ^_^

KuNanGKuNanG said...

umi mia:alamak, mesti ramai terconfius ni..yg pakai jubah tu member sy..sy yg pakai bj kurung tu...huhu
tp jubah mmg senang nak pakaikn? sarung je sudah