Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 January 2012

aku telah jatu........:O)

Assalamualaikum..
salam jumaat semua.

buat pertama kalinye di tahun 2012 aku telah jatuh..

mungkinkah aku telah jatuh cinta, jatuh hati

pada seseorg? oh sweetnye...hehehe

alangkah indahnye la kalau itu yg berlaku

tp....apa yg berlaku td lebih sadis dari jatuh

cinta...

aku telah jatuh tersungkur di atas

jalan.huwaaaaaaaa...

adoi..sakit btl lutut aku, nasib baik xjatuh

tersungkur terus.

masih leh tahan ngan lutut sampai kain aku ni

cam tercarik sikit..

kesian kat aku..punye la ayu dok jalan nak

naik opis pas tapaw makanan tetibe jatuh lak.

tumit kasut aku

tersangkut kat tali pe ntah..nasib baik xde

org tengok.( xtau la kalau ada yg nampak sbb

aku pandang kanan kiri xde org lak atau

pandangan aku jd kosong kesan dari aku jatuh

tu xtau la plak kn? hahaha).

nasib baik makanan aku xtumpah..

aku terus bangun dan wat xtau je..huhu

sekarang lutut aku dah rase sakit..malam ni

confirm lebam punya..


adoi..sakitnye...



10 comments:

Anamarza said...

adoi mesri sakit kan

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

erkkk...

nasib baik xde org nampak..kalo tak.. tunduk malu dah..huhu

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: masa jatuh xrasa sakit.skrg ni pergelangan kaki ni dh rase sakit sikit2...huhu

KuNanGKuNanG said...

CikMoonAdnan: kalau ada org nampak pun, sy yg wat2 xnampak diorg.hahaha

umie mia said...

heheh mungkin ada yang ternampak tapi buat2 tak nampak sebab taknak awk terasa hati ^_^

Suhami Ahmad said...

aiyooo....ni mesti pakai heel 8 inchi ni

KuNanGKuNanG said...

umie mia: mngkin kot..nnt lg sy malu kan?he3

KuNanGKuNanG said...

Suhami Ahmad: 8 inci? kalau 8 inci sy terus masuk spital la tok...he3

mOon jOhari said...

yang penting makanan tu tak jatOh...hehehehe

KuNanGKuNanG said...

mOon jOhari: 2la..kalau x, xmakan la sy..huhu