Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

04 January 2012

wordless wednesday

20 comments:

azam said...

kalau dah mengantuk...mana² pun jadi...hehehe

Azlan Hasan said...

Katil 1st class!!!

Regards,
-Strider-

KuNanGKuNanG said...

azam: best tu tido sambil makan angin..he3

KuNanGKuNanG said...

Azlan Hasan: mmg 1st class tu..siap bergerak lagi..cakap je nak bangun katne.he2

Iffah Afeefah said...

Katil bole jln2

KuNanGKuNanG said...

iffah afeefah: 2la pasal..syoknye..:)

Anamarza said...

syok ada orang bawakan tapi panas la pulak ya, klau berpenutup tu lg syok

Cik tikah said...

wah, kreatif sungguh. ada katil atas basikal. haha

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: kalau ada bumbung kene bayar lebih.he3

KuNanGKuNanG said...

Cik tikah: macam2 benda skrg ni leh wat..kadang2 yang xtercapai dek akal..:)

H.J said...

banyak yang tersirat ni

KuNanGKuNanG said...

H.J: ada kemungkinan jg org yg atas katil tu sakit kn?

ainina rasidan said...

haha..along lawak la gmbr ni

Gen2Merah said...

wakakakaka.. kelakar plak... ini barulah pengangkutan serivs baik punyaa... ahahaha

msredcheesecake said...

Pak cik tu sakit ke?

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: blh kan dia bawa katil2 sdgkan dia naik basikal je..

KuNanGKuNanG said...

Gen2Merah: tido sambil bersiar2..he3

KuNanGKuNanG said...

msredcheesecake: ada kemungkinan juga..

Suhami Ahmad said...

amboih....

KuNanGKuNanG said...

Suhami Ahmad: hehehehe..:)