Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

25 January 2012

wordless wednesday

14 comments:

msredcheesecake said...

Ni jambatan ke hape ni... Runsing tengok...

akoo pae said...

huii..camane nak lalu tuu

KuNanGKuNanG said...

msredcheesecake: jambatan ni dah xdigunakan lg...dulu ni tempat sy memancing..:)

KuNanGKuNanG said...

akoo pae: xleh lalu ikutjambatan tu,kene berenang..he3

umie mia said...

tmpt nostalgialah ni ye hehe.. tp skang keadaannya dah membahayakan keselamatan ^_^

ainina rasidan said...

mcm kena fikir dua tiga kali je nak lalu ni

KuNanGKuNanG said...

umie mia:a'ah..tempat main masa kecik2 dulu...

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan:mane leh lau dah..tengok je leh la.he3

Asmara said...

klasik gambar ni kan. mesti byk memori masa kecik2. :D

Adylia Qarissa said...

kalau kat kampung mesti da jambatan kayu kan... kat sabah padi...

KuNanGKuNanG said...

Asmara:tempat main la ni masa kecik2..:)

KuNanGKuNanG said...

Adylia Qarissa: wajib ada jambatn kayu ni..dah xde org guna lama2 sampai dah nak roboh..huhu

Anamarza said...

ada nostalgia ke kat sini?

KuNanGKuNanG said...

anamarza: kenangan la jg sbb tempat ni kat dpn rumah arwah tokwan ngan nenek sy...:)