Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

24 March 2011

chickenpox..



* gambar ehsan dari atok google

dah 3 hari aku keje sensorang...tiada berteman..ofismate aku mc 10 hari....wow lamanye.....nak tau nape? dia kene chickenpox...seksenye la kan kalau kene chickenpox ni. nasib baikla aku dah kene time kecik2 dulu..kalau x maunye aku meraung sebab habis la kulit muka aku penuh dengan bintik2..oh tidak.....seingat aku la mase kene dulu mak aku x bg mandi, cuma lap2 badan cam2 je. pastu kene banyak minum air kelapa. tujuannya untuk mengurangkan panas badan. masa tu semua org takut nak dekat ngan kite sebab takut berjangkit...setahu aku chickenpox ni kite kene skali je seumur hidup. betul ke? ntah la. tu yang aku tau la...so sape yg dah kene xyah la risau..sape yg belum...jaga2...he3

12 comments:

Oasis said...

hmmm...nasib baik saya dah kena mas kecik-kecik dulu. Orang kata jangan makan kicap dan kena air hujan, nanti berparut.

d_tieah said...

Chickenpox? Aiyoo.. Dah beso2 baru kena.. Ermmm..

*Emel tieahmadian@yahoo.com.my
Ade kan kat tab atas blog sy

KuNanGKuNanG said...

Oasis: byk pantang larang kalau kene c.pox nie...

d_hatie: he2, tq sori x prasan..

iz said...

risonya..x pernah kena lagi..jangan kena time bersanding dah..hehe

KuNanGKuNanG said...

iz: he3...jaga2 ye...tkt time sanding karang muka ala2 kene tembak pluru plak.he3..

Encik Luncai said...

kena cikenpox masa darjah 6..abes muka dan badan jadi bintik2 tahi unta..haha

Catherine- said...

dh kena :)

alhamdulillahh...

KuNanGKuNanG said...

Encik Luncai: he3,nasib baik la x tiggalkan parut tahi unta tu kan?

Catherine: alhamdulillah...xla risau kene lagi...

JIJI YU said...

hentah le aku tak penah nk ingt..penah kena ke ta..

KuNanGKuNanG said...

JIJI YU: aku rase ko blum kene lg la...baik ko ati2. tkt cam iz kata mane tau kene time ko nak sanding nnti..he2

Qaseh dalia adelia said...

dah kena dah dulu .. haha habis muka dah jadi kematu

KuNanGKuNanG said...

Qaseh dalia adelia: nasib baik x tgl parut kan? masih cun lagi..he3