Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 March 2011

hikayat MERONG MAHAWANGSA



hari ni dari pagi dah ujan..sampai kul 4 ptg tadi baru berhenti. aktiviti aku rini gi tengok wayang ngan adik2 aku...bosan plak kalau ujung2 minggu ni dok saje x wat pe2..walaupun duit di poket ni tinggal berapa sen je aku ttp gagahkan diri tuk gi ke panggung wayang.duit leh dicari...he3(padahal tgk wyg berapa ringgit je pun..). filem yg aku tengok rini ialah HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA..., filem ni dah lama tayang tp aku je baru ada kesempatan nak tengok rini...pada pandangan aku..(pandangan dari sisi, depan dan blkg..he3) filem ni mmg best.cuma ada skrip yg mungkin xberapa kene...ada gak unsur humor dalam filem ni...pe2 pun teruskanlah menyokong filem karya tempatan...(ala2 bagi syarahan la plak...).








*pas tengok wyg sempat lg posing amik 2, 3 keping gambar..

8 comments:

hqfizulhqkim said...

bestnya citer ni :)

KuNanGKuNanG said...

he2..kite dok sblh kan dlm panggung td...:p

JIJI YU said...

ehheh cam katon tak cite ni

KuNanGKuNanG said...

jiji yu: apsal cam katon plak? citer ni best tau...aksi lawan pedang pun best.he3

d_tieah said...

Giler best cerita ni.. Huhuhu..

KuNanGKuNanG said...

d_hatie: mmg best sgt...

missdora said...

kat sarawak tayangan cite ni limited laa akak..

tak sempat nak tgk..

KuNanGKuNanG said...

missdora: oh ye ke...xpe try la download dr internet..best citer ni.