Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 March 2011

satAY...



dalam byk2 makanan yg femes kat malaysia ni aku paling suka satay. byk tempat dah aku  makan satay, ada yg sedap..ada yg blh tahan..ada gak yg x sedap langsung...nama satay pun macam2. satay kajang, satay baung...satay malaysia...dan kite leh pilih satay pe yg kite nak sbb ada mcam2 jenis satay, yg biasa dah tentula ayam ngan daging kn. selain tu ada gak satay arnab..satay kijang dan 1 lagi satay perut ayam. satay perut ayam ni biasanye ada jual kat negeri kelantan je. tu yg aku jumpa la, mungkin kat tempat lain pun ada tp aku x tau kot. biasenye satay dihidang ngan kuah kacang, nasi impit dan timun. tp ada gak lain dr yg lain tau. contohnye satay malaysia, kat pengkalan chepa dihidangkan bersama roti putih cam gambar yg aku amik kat atas2..lain kan? pe2 pun semuanya di panggal satay dan yg penting aku suka...he3

7 comments:

JIJI YU said...

ko dok kelantan jgk ke

KuNanGKuNanG said...

aku org sgor...tp dalam stahun ada la 3 4 kali aku gi klate...ramai member kat sana...lagi pun sana best....

rarapuing said...

salam rara singah sini & folow jugak

haaish rugi laaa sape xsuka satay klu rara 10cucuk x cukup uh... teehee

KuNanGKuNanG said...

btl2 rara..sape xsuke satay, mmg org tu pelik.he3

Abang Zam said...

segamat ada Satay Madu Ria..hoho..sedap

meh baca Dosa Melancap

KuNanGKuNanG said...

abg zam- kalau ada ke segamat leh la cari satay ni..:)

bebe sate said...

jom singgah kedai aku no 106 jln kg tiong kuala terengganu.. 100 persen free lemak..