Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 October 2011

camni ke cara nak jadi isteri solehah?


aku dapat gambar ni dari email yang member aku anta
tajuknya "pengorbanan sebenar isteri solehah".
kalau la seteruk ni cara nak jadi isteri solehah, alamatnye ramaila yang xsanggup.huhu
ni dah bukan pengorbanan namanye.
ntah2 bakal terkorban.he3
bahaya la situasi camni..
xpasal2 isteri tu jatuh.
bukan ke berat benda yg atas kepala2.
dah la letak camtu.menutup muka.
adoi...napela sampai jadi camni...

18 comments:

Rai said...

alahai..kesian bini...

Kakzakie said...

Hehehe... ini bukan solehah dik ooii... menakutkan je. Ini membuta-tuli buat tak fikir-fikir lagi.

KuNanGKuNanG said...

Rai: nasib badan..sob..sob..

KuNanGKuNanG said...

Kakzakie: he3..btl2 si isteri ni sanggup wat camni..kesian sgt..

Waqheh said...

kesian isteri beliau...gelap sepanjang perjalanan. kalo samapi, kalo tak sampai maka gelap sampai kiamat..

KuNanGKuNanG said...

Waqheh:hahaha..pandai la lu komen, gua plak takut gelap masa depan dia..he3

Ezad Skytech said...

sampai macam tu sekali..
huuhh..tak ke berat tong tu...adoii....

Anamarza said...

pengorbanan seorang isteri, harap suaminya pandai menghargainya

azian said...

uihhhhh...
solehah ke nihhhhhh????heheheheh
sian laa bini dia...kl hubby sy kan, mesti dia tau sy malu...dan dia takkan buat perkara yg malukan bini dia....(ececeeehhhh....heheheh)

KuNanGKuNanG said...

Ezad Skytech:ntahle..si isteri rela je...huhu

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: 2la..harap disanjung tinggila si isteri ni..jgn jadikan kuli sudah..huhu

KuNanGKuNanG said...

azian: cewah....suami soleh la katekan..mestila xkan wat kak azian cam2....he3

Jerr said...

mesti dapat banyak pahala ni .. amin . (sian la bini die )

KuNanGKuNanG said...

Jerr:pahala yg berlipat ganda kalau dia redha la..

msredcheesecake said...

Hahaa... Helmet baru ke ape tu?

KuNanGKuNanG said...

msredcheesecake: panjangnye helmet..huhu

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

masa ca tgok pic ni, ca bayangkan kalau la tu mak ca..yaALLAH...sebak tau..kesiannn..

KuNanGKuNanG said...

cik duyung CA: cian kan, sampai ati suami dia suruh isteri wat camni..huhu..xsanggupnye..