Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

28 October 2011

sepi...

 
 
SEPI (YUNI SHARA)
 
sepi hati terjadi lagi
mungkin sampai mati aku sepi
biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
namun berat beban di hidupku
biarkan saja biar saja
hanya ku yang tahu

sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap kuberdiri
oh! ada saatnya kubicara
bila hatiku t'lah bulat
sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

 

13 comments:

ainina rasidan said...

awat macam sedih lagu ini

KuNanGKuNanG said...

semenjak dua menjak ni mmg mood sedih..ikut cuaca skrg la..kan musim ujan dan mendung je..huhu

ainina rasidan said...

huhuhu...hujan itu perlu, satu nikmat :), mendung itu perlu satu kebaikan x rasa panas :), sedih itu juga perlu, rasa hati kita :) senyum2 ea :) :)

KuNanGKuNanG said...

kalau epy je memanjang lain lak jadinye nnt kan..normal ke x..??he3

ainina rasidan said...

haha..alamatnya tanjung rambutan tempatnya :)

azian said...

kunang2...
tau tak?sy nangis mcm ape jek tgok filem sepi tuh sampai hubby suh tekup muka dgn bantal cakap...eiii, ummi tak malu nangis tgok tv...dah laa cakap kat muaz....hampehhh...heheheh

KuNanGKuNanG said...

azian: jiwang la ni ye..mesti kalau tgk citer btl2 menghayati.agaknye muaz pun pelik napela umminye ni berair mata, padahal tgl tv je pun.he3

azam said...

sedihnya lirik lagu.....

apesal nih??

Suhami Ahmad said...

santek gambau tu kan....terasa sepi bila tgk gambau tu...lirik pun terbaek

Amy Syaquena said...

bunyi cam sedih je ni cik kuang, awatnya tue..huhuhu

KuNanGKuNanG said...

azam: sekadar meluah rase di ati..huhu

KuNanGKuNanG said...

Suhami Ahmad: tgk gambar pun dah rase sepi..huhu

KuNanGKuNanG said...

Amy Shaquena: tetibe je ati rase sayu..so saje teringat lagu ni..