Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 February 2012

ada sesape nak bagi x?

assalamualaikum semua..

tadi belek2 majalah lama asik nampak gambar bunga ros je.

cantikkan bunga ros?

sape yg xsuka mmg pelik je rasenye.

ada sesape x nak bagi bunga ros kat aku?

sekuntum pun ok...he3..;p





*gambar dari google+majalah dara.com

10 comments:

Rozuan Ismail said...

bunga ros segar sejambak dekat kedai mahal kot

Cheq Sue said...

ala gie... cik abang tu, kan xmo baginya dia? cer mintak... :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Moon pon nk gak bunga ros...hehe

KuNanGKuNanG said...

rozuan ismail: xmahallah...murah je...:)

KuNanGKuNanG said...

cheq sue: mintak kat cheq sue je lah..ha, kan kat tempat cheq sue banyak bunga ros ni...;p

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadnan: kalau xde orang nak bg, kite kene beli sendiri la jawabnye moon..he3

shameel Iskandar said...

suka bunga ros. dulu time dok kt sabah selalu beli ros kt kundasang.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ermmm..rindu nak baca entry baru kat blog nie.. mana menghilang nie.. hehe

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadnan: tq ye sudi dtg blog ni walaupun xde n3 baru..
xde idea la moon..lg pun bz sesangat..huhu
ptg ni balik kg kot dapat idea.he3..:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehe yeke.. xpe.. xpe.. ngee~