Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

09 February 2012

dinner sambil tengok tv

selamat malam semua...

balik keje ptg td perut rase lapar je so sbb nak cpt makan
 aku wat je la nasi goreng.
nasi goreng yg sangat la sempoi.
campak bawang ngan nasi je.
masuk garam sikit.dah siap.
pastu aku goreng la ikan tamban wat lauknye..

sambil2 makan leh la tgk tv tapi.....
camne aku nak tengok citer2 kat tv ni...
aerial tvnye xde...
ri tu aku bawa balik kg 
pastu tinggal kan je kat sana...huhu
tengok je la tv sbijik nih.haha

# keciannye aku...layan tenet je la..huhu

13 comments:

Kak Sam said...

sapa tengok sapa ni?

KuNanGKuNanG said...

kak sam: terpaksala tgk tv yg xde gambar tu kak..hehehe

Unknown said...

wah best cite dlm tv ni haha

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: mmg best tau, klakar, sedih...gembira semua da...hahaha

IMANSHAH said...

ringkas je an

Unknown said...

haha..nina nampak cerita ni sangat best..mcm terseksa je along nina tgk hehe

Mun said...

alamak!! jadi gitu plak... huhu..sib baik ada internet yerk..

bicara mak dara said...

hehehehe kelakar lah hehe

KuNanGKuNanG said...

iman shah: a'ah senang dan cpt dapat makannye..he3

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: tersiksa zahir dan batinku..haha

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadnan: a'ah kalau x mati kutu le jawabnye..huhu

KuNanGKuNanG said...

mak dara: dah nasib..nak wat camner..haha..layan blog ngan fb je la wat sementara ni..

Ca Ezah said...

la..xde areal ker??