Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

13 February 2012

nasib baik tengok betul2...

assalamualaikum semua...

balik je keje ptg tadi terus buka peti surat, ada bil elektrik sampai.
mula2 tengok terus terkejut, banyak giler bil aku bulan ni.
padahal sblm ni mmg bil aku bwh rm 10, so aku xyah bayar la kan.
tup2 td aku tgk 83.45, aku telek punya telek, nasib baik aku terpandang ada negetif kat dpn amaun tu...
rupanye -83.45...legaaaa......huhu


18 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Wa untung laaaa.... Xyah byr..aa unt

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Waa untung laa x yah bayar

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadnan: he3..jangan jeles ye..:p

H.J said...

jimat betul..haha

Anamarza said...

mau tak jeles, amunt tu hampir sama ngan bil eletrik rumah sy je..huhuhu

Suhami Ahmad said...

wah, bulih claim kat TNB x tu?

Munnafendy said...

maknanya sebelum ni dah terlebih bayar ke? hebat! pandai jimat letrik ye =)

bg la tips sikit...hihi

ainina rasidan said...

wah!! negatif??

KuNanGKuNanG said...

H.J: kene jimat la skrg kn semua kene pakai duit..he3

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: malam je sy ada kat rumah..tu yg bil xkene bayar..

KuNanGKuNanG said...

Suhamai Ahmad: idok le buleh tok...silap2 diorg plak suruh sy bayor..he3

KuNanGKuNanG said...

munnafendy: sblm ni xpenah byar pun sbb mmg bil xpng lbh dari rm 15..:)

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: :)

Azlan Hasan said...

wah..sangat jeles bila mengetahui ade bil letrik yang negetif..pakai lampu minyak tanah ek kat umah...hahaha...

Regards,
-Strider-

KuNanGKuNanG said...

Azlan Hasan: xlah, dok dalam gelap je...kikiki :p

Waqheh said...

rumah lu guna lilin ke pe...

KuNanGKuNanG said...

Waqheh: lilin? rmh wa sebatang lilin pun xde tau..wa pun xtau la camner leh bil wa sikit...mungkin sbb wa dok sorang kot..pastu malam je wa ada kat rmh..

Iffah Afeefah said...

slmtttt

lau tak

aishhh