Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 February 2012

cempedak goreng

masih dalam kulitnye

cantik2 buahnye,makan mentah camni je pun sedap gak.

sudah siap digoreng..


selamat pagi semua...

tuk breakfast pagi ni aku goreng cempedak.

manis betul buahnye,

puas hati la makan...

bukan selalu dapat makan buah cempedak ni sbb cempedak ni bermusim.

tapi awas ye bagi,jangan makan banyak sangat sbb takut angin lak.

20 comments:

sea_lavender said...

wah3 sedap~ terus lapar...
hehe poskan d kmpus sye~~

KuNanGKuNanG said...

sea_lavender: he3..jp lg cmpedak sampi..tumpang pizza delivery.he3

ainina rasidan said...

wahh..sedapnyaaa

akoo pae said...

wwaaaahh sedapnye cmpedak gorengg~ bau die semerbakk..huhu

AMMAR YASIR said...

Lama tak makan cempedak

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Nak..nak...meh aar bg sket..hehehe

Azlan Hasan said...

unutng masak sebdiri sebab cempadak goreng mahal..kat sini kadang2 ade yang jual 2 biji RM1

Regards,
-Strider-

zainab_baniaz said...

salam


wahh!!!!! cempedak goreng....

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: mmg sedap nina..he3

KuNanGKuNanG said...

akoo pae: lum goreng pun dah semerbak kan..:)

KuNanGKuNanG said...

AMMAR YASIR: sesekali je dpt mkn kn sbb cempedak ni bermusim..

KuNanGKuNanG said...

cikmoonadnan: meh la dtg rmh, ada lg yg xgoreng ni...:)

KuNanGKuNanG said...

Azlan Hasan: mmg kalau beli yg dh siap goreng harganye melampau2 tu..huhu

KuNanGKuNanG said...

zainab_baniaz: sedap..:)

Nizam said...

Lame weh tak makan kuih cempedok ni....

KuNanGKuNanG said...

Nizam: makan skali mesti nak lagi..:)

Kakzakie said...

Sedapnya cempedak goreng.. Kalau kakak goreng buang biji dulu senang nak makan...

WuMing said...

WuMing pantang dengan cucur cempedak nii..

Pantang tengok...Boleh licin woo

KuNanGKuNanG said...

kakzakie: oh ye ke..slalu sy mmg goreng ngan biji2 nye skali..:)

KuNanGKuNanG said...

Wuming: cium baunye pun dah tergoda...he3