Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 September 2011

barang baru...


banyak x korang dapat duit raya?
hasil dari duit raya yg mak aku bg maka dapatla aku beli benda di bawah ni...
beli yg murah je...
bl yang mahal pun wat pe kan?
bukan aku nak tido kat ats ni pun.hahaha..


20 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

mesti akak mau masak yg best best kan

Cheq Sue said...

perghhh...pasni kena semangat la sikit bab masak tu gie...dah ada kabinet baru ni

Amie said...

wah! pakai duit raya ye....memang berbaloi!

CT said...

wah barulah...:)

Nizam said...

Molek dah tu....

Waqheh said...

lu beli kat ikea ke kunang??? huhuu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

jadi laa..janji bleh guna kan...

Suhami Ahmad said...

wahh.....meja kabinet baru...

p/s : Atok dah dapat kad raya...mokasih tau =)

Anamarza said...

wah still dpt duit raya..bestnya!

Nour Akmal said...

msti byk duit raya kan..smp leh beli perabot..huhu

KuNanGKuNanG said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o: arap2 la sdp masakannye sbb dah dapr kbnet br ni.huhu

KuNanGKuNanG said...

Cheq Sue: arap2 camtu la cheq sue..kalau malas masak gak lg kene pulang balik la kabinet ni kat kedai.kih3

KuNanGKuNanG said...

Amie: a'ah guna duit raya..kalau x bl something mesti habis cam3 je duitnye..:)

KuNanGKuNanG said...

CT: beli yang murah je..:)

KuNanGKuNanG said...

Nizam: pilih yg murah tp kualiti ok..:)

KuNanGKuNanG said...

Waqheh: ikea? alahai waqheh..gua xmampula la..beli kat kedai SEBELAH ikea je..he3

KuNanGKuNanG said...

CikMoonAdnan: janji ok dan leh pakai..bukan nak guling2 atas tu pun kan.he3

KuNanGKuNanG said...

Suhami Ahmad: beli guna duit raye..:)

sama2..sori la kad rayenye lambat sampi...

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: he3..tu pn mak yg bagi..:)

KuNanGKuNanG said...

Nour Akmal: boleh la dapat sebijik kabinet tu...:)