Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 September 2011

cube tengok betul2....


cube korang baca betul2....
korang perasan x ada yang salah?


20 comments:

farahin nasir said...

cucu??

#ciksuzlin said...

iren?

KuNanGKuNanG said...

farahin nasir: he3..agaknye yg berstatus cucu je leh gi kedai ni kn farahin?he3

KuNanGKuNanG said...

#ciksuzlin:sy pun xprasan yg ejaan iron tu jd iren. tajam btl mata ciksuzlin.:)

Qaseh dalia adelia said...

cucu .. hik2x alah kite nenek xleh pergi r haha

Anamarza said...

hahaAHA cucu saje...

KuNanGKuNanG said...

Qaseh dalia adelia:he3..sape yg dah jadi nenek leh gi kedai saloon lain k..kih3

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: silap eja...mungkin dah lekat iklan tu baru prasan kot...huhu

sifu im said...

klu datok xleh la??hahah


kunang2..tq sbb anta kad raya..baru baca sbb aku kn xdok 1 umah ngn fmly..so blik pon jarang2 la..huhutq skli lagi tau

KuNanGKuNanG said...

sifu im: kalau datok xyah la gi kedai dah cuci rambut sbb biasanya yg dah jd datok, mesti dah botak.hahaha..

sama2..nasib baik ko xbg alamt awek ko.kalau x ,sampi sudah la ko xtau aku bg kad raya sbb confirm awek ko sorokkan kad raya tu.he3..

Amie said...

cuci & cucu tu bezanyalah makna ye.. walaupun hanya silap 1 huruf...

Cheq Sue said...

he he he... kedai cha ya nun alif ke ni

KuNanGKuNanG said...

Amie: a'ahkn, silap satu hiruf dah jd lain maknanye...kene teliti sikit..

KuNanGKuNanG said...

Cheq sue: xpastila cheq sue sape pemilik kedai ni..tapi sian kan? wat iklan mahal2, silap lak ejaannye..huhu

ainina rasidan said...

hahaha.. cucu ? iren? haha..

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: he3..silap eja tu....

lieynanilaz said...

cucu dan iren..hehe..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haha..cuci jadi cucu.. iron jadi iren.. adeyyy... =.=

tiefazatie said...

haha..adui la..ejaan lintang pukang nie..haha

KuNanGKuNanG said...

tiefazatie: 2la peningnye kene semak dulu sblum printkan..