Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

08 September 2011

demam..


salam dan selamat tengahari semua..
korang semua makan pe tengahari ni?
aku makan roti je..
pastu makan ubat..huhu
masuk rini dah 3 hari aku demam..
hari pertama aku biar je.
semalam dah xlarat sangat, mata dah merah, batuk pun dah teruk,hidung pun asik kuar air je..
gi la klinik jumpa doktor, amik ubat dan mc.
tp sampi rini masih xok lg..
harap2 sok aku sihat spt biasa...

19 comments:

Anamarza said...

sama la, sy pun dah 3 hari batuk dan selesema, tapi Alhamdulillah hari ni dah okey sikit, tak mkn ubat pun cuma bykkan minum air suam dan ambil supplement je

Amie said...

rehatlah... mungkin letih lepas raya...

ainina rasidan said...

semogo cepat sihat along :).. makan ubat :)

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: sy ni kurang minum air..payah benar nak minum byk2..2 yg lambat sihat.huhu

KuNanGKuNanG said...

Amie: 2la pasal, masa raya bantai makan mcam2..he3

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: tq..harap2 sok dh ok la..:)

zaidah said...

rehat...n jangan lupa makan ubat

CT said...

makan ubat..gi zzzzz :)

http://batulesung.blogspot.com/2011/09/skypark.html

KuNanGKuNanG said...

zaida & CT: tq..doakan sy cpt sembuh ye..:)

Cheq Sue said...

nak kata jangkit ngan cheq sue duduk jauh2 dah... :) semoga cepat sembuh gie..

KuNanGKuNanG said...

Cheq sue: Cheq sue pun xsihat ke?alhmdulillah rini dah rase segar sikit...tq ye..

SoLy SoLicious said...

get well soon !!!

KuNanGKuNanG said...

SoLy SoLicious:tq..:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

smga cepat sembuh yerkk.. :)

KuNanGKuNanG said...

CikMoonAdnan: tq ye...:)

KIC said...

moga cepat sembuh ye..

msredcheesecake said...

Lepas raya je ramai demam...

KuNanGKuNanG said...

KIC: TQ kic..alhmdulillh rini dh mkin ok...

KuNanGKuNanG said...

msredcheesecake: penangan raya..pastu masuk opis lak bertimbun keje.terkejut trs demam.he3