Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

22 September 2011

Spontaneous Thursday #6

hari nie GAJI dah masuk...yea............:)

22 comments:

azian said...

hehehehhe...ye...hr ni gaji masuk...pastu bayar itu bayar ini...duit pun habisss.....huhuhuhu

azam said...

xaci.....gaji lmbt lagi

Afikah Aziz said...

hehe best kan gaji masuk awal ngeee,tp kena beringat la kot2 terlebih guna kang tengah2 bulan dah pokai ngeee~


p/s : errrr kak,sbnr nye kn org yg mrh ika tu mmg susah senyum heeee,umo die 22 tp kiteorg duk agak2 umo die 28 ke atas,nak2 lg muka die susah sgt nak senyum heee..nakal kn kiteorg dan2 je ckp umo kakak tu 27 ke atas :P

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

dah gaji?belanja sis mkn ye?

KuNanGKuNanG said...

azian: btl tu. byr kete, sewa rumah, ptptn pun dah sparuh gaji..huhu..

KuNanGKuNanG said...

azam: he3..xpe lambat gaji, lmbt la abis duitnye...

KuNanGKuNanG said...

Afikah Aziz: tq dik ingatkan akak.

p/s: ha tengok tu kan kalau org yg susah nk senyum ni muka pun nampak berusia.he3..cube tgk akak suke je senyum.agak2 umur akak brp?lalala...

KuNanGKuNanG said...

Lydia Miza: leh je sis..pe salahnye kan berkongsi rezki ngn org lain..:)

Anamarza said...

yeay yeay ada org nak belanja, gaji dah masuk heheh

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: jom2 kite lunch sesame.he3

Kakzakie said...

Cepatnya dapat gaji ye. Kakak 26hb baru kira untuk masuk a/c. Hujung bulan baru dapat...

Amie said...

orang kata duit tu macam daki... hari ini habis, esok digosok ada lagi...

KuNanGKuNanG said...

Kakzakie: gj sy mmg masuk 22hb.tp cpt masuk cpt gak abis nye...he3

KuNanGKuNanG said...

Amie: sok luse korek saki baki je la.ha3

H.J said...

belanja la kalo macam tu...ABC pom ok..haha

d_tieah said...

Bestnya.. Sy kena tunggu hujung bulan kot..

KuNanGKuNanG said...

H.J: ok no hal..anytime leh blnje..:)

KuNanGKuNanG said...

d_tieh: mesti balance gaji bulan lepas byk lg kn?he3

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehe,,sonok ye gaji masuk..

KuNanGKuNanG said...

Niena: best3x...:)

azian said...

haipppp...apa bayaq ptptn manyak sgtttt...huhuhuhu

KuNanGKuNanG said...

azian: maksud sy kete+sewa rumah+ptpn= separuh gaji...kalau ptptn saje dh separuh gaji alamtnye kurus kering la sy..x montel cam skrg dah la.hahaha ;)