Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

05 December 2011

menu malam ni, keropok ikan+rambutan



Assalamualaikum..selamat malam semua..
malam ni makan pe?
aku makan keropok ikan je..cicah ngan sos..
sedap...
pastu wat teh panas. lagi terangkat.
pas makan keropok aku rajinkan la diri ni buang  kulit rambutan yang bawa dari kg semalam.
rambutan ni makcik aku bawa dari pahang.
ada merah ngan kuning.
aku buang kulitnye supaya senang nak makan.
kalau x, xmakan la jawabnye...
simpan dalam peti bagi sejuk.
sedap makan buah rambutan ni sejuk2...


dapat 1 pinggan penuh


mesti ada yg terliur tgk rambutan ni..manis tau...

26 comments:

Iffah Afeefah said...

erk lame xmkn rambtan

KuNanGKuNanG said...

iffah afeefah: kalau mkn jgn byk2..nanti batuk.huhu

Ezad Skytech said...

hee...sy pun da lama tak makan rambutan ni...da terliur tengok ni..hee~

KuNanGKuNanG said...

Ezad Skytech: 2la..dah la manis..sdp sgt.klau makan susah nak berenti.huhu

Anamarza said...

ala sedapnya buah rambutan tu...terliur menengoknya :)

hajar said...

batuk la x nk mkn rambutan... tapi kopok tu cm sodap jerk...

lieynanilaz said...

tengok rambutan memang terliur tapi x leh makan banyak....sekarang ni musim demam..:)

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: sedap makan sejuk2..:)

KuNanGKuNanG said...

hajar: mmg kopok ni sdp sgt.rase ikannye.kopok dari terngganu..

KuNanGKuNanG said...

lieynanilaz: makan cikit wat rase je..jgn berbakul2 makan.xpasal2 sakit nnti..he3

kakchik@ella said...

sumpah terliur tgk dua2 tu kak. sbb dua2 feveret saya. Hihi.

KuNanGKuNanG said...

kakchik@ella: he3..saje ltk gambar ni..nk goda korang semua..hehehe

Suhami Ahmad said...

kat kampung atok lom musim rambutan laie...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

tak tergoda..hehehe sbb ngah batuk2 nie.. so..x digalakkan makan..hahaha

KuNanGKuNanG said...

Suhami Ahmad: kalau dh musim nnti sy nak serbu kg atok leh?he3

KuNanGKuNanG said...

Cikmoonadnan: rugi2...hehehe tp xpe..kesihatan lbh penting..:)

ainina rasidan said...

musim rambutan ea skrg hehe

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: a'ah..ni rambutan dari pahang.

H.J said...

erk..keropok dengan pencicah tu sedap..

KuNanGKuNanG said...

H.J: kopok ganu ni..mmg best..rase ikan sgt2..:)

msredcheesecake said...

Kopok ikan tu peberet msred tu... Pantang jumpa...

Waqheh said...

keropok ikan sama rambutan boleh mabuk tak?

KuNanGKuNanG said...

msredcheesecake: kalau mkan kopok ni xleh stop.huhu

KuNanGKuNanG said...

Waqheh:ntah la.sy makan ok je...

::FAIZ FARISH:: said...

saya suka mkn kropok ikan

KuNanGKuNanG said...

faiz farish: sedapkan, makan sambil tengok tv..he3