Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 December 2011

raja buah...

sape xkenal raja buah?
durian.
durian mmg popular, xkira apa bangsa,semua pandai makan durian.
ada yang mahal, ada yg murah..
pilih je nak yg mane.
durian leh dimakan camtu je atau leh juga dibuat kuih..
aku suka makan camtu je.
4 5 biji pun aku boleh abiskan sorang2
bukan 4 5 ulas ye..4 5 biji..he3
tp bg yang tak tahan biasanya kalau makan byk2 boleh panas badan dibuatnye.
petua yang aku biasa wat pas makan durian, tuang sikit air kat dalam kulit durian tu, pastu minum air2.

rase nak beli semua je..

kene tengok isinye dlu sblm beli..

10 comments:

nazrul azat jamil said...

huwaaaa durian lagi huwaaaaaaaaaaa

Cheq Sue said...

hish...kita dendam ni...nk sgt mkn tp xde sempat beli. insyaallah esok... huhhhh, jelezzzz

Qamaruls said...

ohh ini lah durian. .

kulit n biji die boleh makan tak?hehe

kak ina kl said...

sekarang ni nak makan durian tak yah tunggu musim kan..janji ada fulusnya

KuNanGKuNanG said...

nazrul azat jamil: sbar ye..kan awak kata ada BP.. terpaksa la tahan diri dari makan buah ni..he3

KuNanGKuNanG said...

Cheq sue: beli banyak2 ye cheq sue..he3

KuNanGKuNanG said...

Qamaruls: kulitnye leh wat masak lemak..bijinye leh rebus cicah sambal blcan.huahaha..

KuNanGKuNanG said...

kak ina kl: btl tu kak..sentiasa je ada..

Ezad Skytech said...

oh durian...sekali da mengadap..takkan berhenti selagi tak habis...hee~

KuNanGKuNanG said...

Ezad skytech: leh jadi ketagih..hehe