Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

02 December 2011

mood hari ini..



assalamualaikum dan selamt petang semua..

apsal la hari ni aku rase macam xde mood je..

nak gelak, tp rase susah sangat.

nak senyum pun mulut ni berat je..

tp makan slera plak.hahaha

xkan la mood pun nak ikut cuaca..skrg mendung nak ujan, aku pun jadi xde mood..

leh plak cam tu ye?

rase bosan...

tolong.....

6 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

ni mesti mood bercampur² ni kan??huhuhu.. :)

KuNanGKuNanG said...

rossa alina: a'ah...xtau nape..huhu

Anamarza said...

mood nak datang bulan ke? saya klau dkt nak dtg bulan mula la mood swing terus

KuNanGKuNanG said...

anamarza:ni mood tengah datang bulan ni.he3

sekamar rindu said...

salam..

saya hanya baca je komen2 tuu.:)

KuNanGKuNanG said...

sekamar rindu: :)