Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 December 2011

sekolah


Assalamualaikum dan selamt malam semua..
lama dah xwat n3.
malam ni baru nak start menulis balik.

mesti skarang ni ramai yang sibuk wat persiapan tuk persekolahan anak2 kan?
mak ayah mesti sibuk beli pakaian sekolah..alat tulis..
semuanya mesti lengkap.
aku dulu time masuk sesi baru xde la semuanye baru..
yang masih blh pakai, aku pakai..
yang dah xblh pakai je beli baru..
zaman aku dulu xla senang cam skrg ni..

cikgu2 lak sibuk la wat persiapan tuk mengajar..
hari pertama sekolah lak sibuk dengan sesi bayaran yuran.

dulu time sek yg paling best mestila ari pertama sbb confirm xblaja punya.
cikgu2 semua sibuk.apalagi..main je la keje ank muridnye ni..he3

seingat aku masa sekolah rendah dulu aku bawa duit belanja cuma 20 sen atau 30 sen je.
air lak bawa bekal dari rumah.
skrg paling kurang pun rm 2 kan.
kalau 30 sen kuih pun xlepas..


4 comments:

Ca Cik Duyung said...

zaman skolh rendah 20sen pon da dpt nasi lemak..xpon kuih sebijik..hihi

KuNanGKuNanG said...

ca: kuih satu air segelas kan....:)

Anamarza said...

ya la dulu nasi lemak pun baru 50sen, bestnya zaman dulu la ni nak makan nasi lemak Rm1.00 pun cam tak cukup je nak makan

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: btl 2..dulu2 bawa duit ckit pun kenyang kn.