Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

04 December 2011

pelangi petang

assalamualaikum semua...
letih rasa, baru sampai dari kg ni...
otw balik tadi cuaca mendung je.
time tengah syok bawa kete tetiba nampak pelangi..
cantik sangat..
lama dah xtengok pelangi.
bukan senang nak nampak pelangi ni sbb pelangi cuma muncul pas ujan je..
sempat gak aku snap gambar pelangi tu.
bila ari makin gelap nak senja, pelangi pun hilang..
cam lagu sudirman kan pelangi petang "bagai pelangi petang kau kan pasti pergi jua..."



korang nampak x pelangi tu?kalau xnmpak pendek umur.hehehe
xjelas sangat...huhu

9 comments:

Mizz ErMa said...

nampak2..hehe cantik! masa sy pegi jenjalan kat air terjun, pun nampak pelangi jugak..cantik sangat..=D

KuNanGKuNanG said...

Mizz Erma: sesekali dapat tengok pelangi ni best kn.:)

Anamarza said...

ni snap tgh drive ke? hihihi

teringat zaman kecik2 dulu ada yg menyakat kata tak boleh tunjuk guna jari ke arah pelangi nanti kudung jari kihkihkih

KuNanGKuNanG said...

anamarza: a'ah masa tgh drve..(nampak sgt xberhemahnye.kekeke)

a'ahkan, yg kite pun percaya la.xbrani nak tunjuk pun.hehehe

Ezad Skytech said...

hee...da lama tak nampak pelangi...last nampak masa otw nak balik rumah masa raya tahun ni...hee~

KuNanGKuNanG said...

Ezad Skytech: 2la bukan senang nak nampak pelangi ni.sbb tu skali nampak cm ectd sgt.he3

ainina rasidan said...

cantik pelangi :)

sekamar rindu said...

salam...

kak..nampak2..hehehhe..cantiknya pelangi tu...

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: ye sgt cantik..:)