Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

29 August 2011

"CONTEST: RAYA MERDEKA oleh LL"


selamat malam semua..
semua dah tido ke?
aku masih berjaga lagi walaupun penat yg teramat sangat kerana menyempurnakan persiapan raya.
malam2 ni tringin plak join contest.
mane tau rezki aku lg stlh mng satu contest semalam..
sape nak join leh klik kat banner atas tu ye.
kalau nak join kene wat ucapan merdeka raya.
so dengan bangganya aku mempersembahkan ucapan ikhlas dari aku.

"wahai rakan2 blogger sekalian,rakan bukan blogger,sahabat handai,keluarga tercinta dan yg paling penting kepada si encem penganjur contest ni, aku KunangKunang3017 mengucapkan selamat hari raya aidilfiri,maaf zahir batin serta selamat menyambut kemerdekaan negara kita yg ke 54.semoga kedua2nya kita raikan dengan penuh keinsafan dan kegembiraan..sekian terima kasih...:)

aku tag fizul ngan nina tau..



1 comment:

misZiSya said...

thanx dan selamat hari raye =)