Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

23 August 2011

nikmatnye berpuasa


salam dan selamat tengahari semua..
hari ni dah 23 hari kite berpuasa kan.
xlama lagi kite akan meninggalkan bulan ramadhan yang mulia ni.
sedih rasenye..
selama sebulan kite berpuasa, harap2 puasa kite diterima oleh Allah..
nanti mesti rindu nak bangun sahur...(tahun ni 1st time aku sahur sorang2.huhu)
rindu nak berbuka..(makanan time puasa ni mesti best2..he2)
rindu nak gi terawih..aku rajin ke terawih?he3
rindu nak dengar bunyi mercun yang anak2 jiran main..
bulan lain mane ada suasana camni kan melainkan bulan ramadhan je.
harap2 taun depan masih berkesempatan lagi tuk bertemu bulan ramadhan yang mulia ni.. 

6 comments:

Anamarza said...

Betul la rasa sayu je nak tinggalkan bulan ramadhan ni, tapi dlm waktu yang sama tak sabar nak raya (^_-)

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: a'ahkn, xsabar plak nk smbut raya..he3

Waqheh said...

bulan ramadanlah bulan paling best.suasana dia lain skit. angin dia pun best..segalanya bulan berkat ni..tapi lg best kalo dpt hidup semua amalan mirip mcm zaman nabi dan sahabat lg sempoii..gua gagal

Suhami Ahmad said...

Ramadan nak abis...mesti kita akan merinduinya lagi...


psttt, kad raya atok tak sampai lagi?? ni yang risau nih

msredcheesecake said...

harap tahn depan berkesempatan bertemu ramadhan lagi, insyaAllah

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

sekejap jerkk dah nak penghujung ramadhan...