Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

20 August 2011

pelita...







petang tadi pas anta tempahan popia yg mak wat, aku ngan adik2 gi la beli pelita..
balik je terus mintak abah masukkan minyak tanah/minyak gas kat dalam pelita2..
aku pn ngan semangat wajanya gi la pacak pelita2 tu sepanjang jalan masuk ke rumah aku..
6 batang je semuanya.
malam ni pas maghrib tadi adik aku pun gi la pasang pelita2 tu..
bukan pe saje je nak nampak meriah cikit...
oleh kerana camera aku cikai je, jadinye yg terhasil cuma gambar cam atas tu je la..huhu..


4 comments:

sifu im said...

eh nmpk hantu la celah2 pelita tu

Waqheh said...

wow best ler pelita2 ni..nmpk semangat nk raya. gua dulu buat pelita buluh seniri jer..tapi dok taman ni mls pelita2 lg dah...

KuNanGKuNanG said...

sifu im: xnampak pun....

KuNanGKuNanG said...

Waqheh: wah rajinnye...,dlu2 meriah gler kn?