Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

14 August 2011

pengalaman aku masuk hospital...

slmt tengahari semua...
pose x hari ni? ha..ada yang ponteng pose ye....jaga2...he3
dari pagi semalam sampi la tengahari ni aku berulang alik ke hospital PPUM.
bukan aku yang sakit tapi aku jaga orang sakit...
adik aku masuk wad subuh sabtu.
sebab aku dok dekat ngan hospital tu so aku la yang tolang jaga dia..
belah malam mak aku lak yang jaga.
pagi td giliran adik aku tp di bernasib baik btl sbb tengahari ni si kakak dah leh balik..x aci....he3
kat wad perempuan, lelaki xleh jaga walaupun husband sendiri..
sian adik aku muntah2 dan pening kepala, hampir nak pitam.
doktar kata badan adik aku kurang air.
maklumla sekarang kan bulan pose..
adik aku yang pregnt ni badannya xtahan..
so doktor xbagi adik aku pose.
habis la kene ganti banyak ari la jawabnye...huhu..
alhamdulillah tengahari ni dah leh kuar..
terima kasih kepada staf2 PPUM.
layanan memang memuaskan.

 sakit ke x ni?leh gelak2 lagi...he3

cam meriah je kan? mane aku ye?la..aku yg amik gambar ni..patutla xde dalam gambar.kih3

24 comments:

Anamarza said...

Bagus la setakat kurang air je ya. Tak pa ganti asal baby dan ibu sihat...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

ca selalu kurang air dlm badan..selalu pening + pitam..kang gi spital kompem masuk air .. :(

KuNanGKuNanG said...

Anamarza:tul gak tu...biar dua2 sihat..:)

KuNanGKuNanG said...

cik duyung Ca: la..nape xminum byk air..time berbuka minum la lbh cikit..nnti sakit kan susah...

ainina rasidan said...

alhamdullilah, semoga kedua-duanya sihat :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

dik, ni kat PPUM ke? lain je? akak masuk wad kat PPUM gak..tapi lainla wad dia..huhuhu

Rai said...

hish..ingatkan kunang2 yang sakit.. semoga cepat sembuh.. rasanya bagi makan je terus boleh sembuh kot kan..hahahaha..

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: mudah2han.amin..

KuNanGKuNanG said...

rose (ibu rafiq): a'ah PPUM. ni wad kat menara utama.mungkin akak kat menara timur kot..

KuNanGKuNanG said...

Rai: he3..kalau sy sakit jgn lupa dtg melawat ye.he3..mintak dijauhkan...a'ah dah mkn ngan minum alhamdulillah ok.cuma masih pening kpla cikit..xleh tunduk..solat pun solat duduk je..

hafizulhakim said...

eh ada sy la..he3.

dh jumpa blog isteri ben ashaari.
--> BLOG CIK LA

KuNanGKuNanG said...

hafizulhakim:ye la siap pakai bj blog abg ben tu...nk glemer la tu kan?kih3

azam said...

adui.....sakit ke??

xsuka hospital

abah khalisha said...

Kalau memudaratkan better jangan puasa..nanti gantilah..bahayakan baby plak nanti

tiefazatie said...

ciannya..moga cpt sembuh ya adik sis..=)

Niena Pengembara Ilahi said...

kna banyakkan minum air... kekurangan air lam badan leh menyebabkan bnyak penyakit tau, strok tu blh jadi jgak

sekamar rindu said...

salam..

pengorbanan kakak pada adik...

moga adik awak cepat sembuh..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

xpa.. biar byk yg kena ganti janji dia dan baby dalam tu sihat...

KuNanGKuNanG said...

azam: kurang air dalam badan..

KuNanGKuNanG said...

abah khalisha: sian adik sy kene ganti pose banyak.he3

KuNanGKuNanG said...

tiefazatie: mudah2han...amin..:)

KuNanGKuNanG said...

Niena: btl2..mase tu pose xleh la minum..2 yg kurang air tu agaknye..

KuNanGKuNanG said...

sekamar rindu: nnti kalau sy sakit, sy harap diorang lak akan jg sy...:)

KuNanGKuNanG said...

C.M.A @ CikMoonAdnan: 2la..mudah2han dua2nye sihat..