Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

01 August 2011

sahur tadi..



salam semua..amacam dah separuh ari puasa rini , masih ok atau dah rase lemah2 badan2? he3..
maklum la kan hari ni 1st day puasa..
sahur tadi korang makan pe ye?
aku tengok blogger2 lain sahur semua makan best2.
ada yang rajin masak plak2..
aku bersahur sorang je, so makan pun ala kadar je..
aku cuma makan sebiji kurma ngan segelas susu
rase nak makan nasi tapi tak selera la plak..
lagi pun nanti kalau makan nasi,mesti susah nak sambung tido balik..he3..
harap sempurna la puasaku ari ni..

14 comments:

Bro ahmad said...

salam ramadhan, berbuka makan kurma

Afikah Aziz said...

kurma ng susu pun ok pe..haihhh sebut pasal susu ni dh len plak rasenye,sabo2 beberapa jam lg hahaha :p


selamat berpuasa gak :)

KuNanGKuNanG said...

Bro ahmad: selamt berpuasa jg..

KuNanGKuNanG said...

Afikah Aziz: sabo ye dik..jgn curi2 makan lak.he3

umie mia said...

hehehehe cukup ke sebiji kurma.. ummie dulu bujang2 gitu gak menu tuk sahur bile dah berdua barula belajar makan selain kurma sbb hubby jenis makan nasi.. jadi sampai skang lepas makan kurma sebiji akan ambik nasi sikit..lauk tentulah yg simple2 je takla aneka jenis hihihi..selamat berpuasa ^_^

KuNanGKuNanG said...

umie mia: biasela bujang ni malas sangat..makan kurma pun mata buka separuh je..he3..kalau balik kg hujung minggu je sahur makan nasi.itu pn sbb mak yang gerak sahur..:)

Amie said...

Assalamualaikum,
kita pun suka sahur atau buka puasa dengan segelas susu & kurma...

nur farahin binti sulaiman said...

selamat menjalani ibadah puasa..

PatinPasta said...

KuNanG,
Selamat berpuasa dan menyambut Ramadan :)

KuNanGKuNanG said...

Amie: simple kan? menu yg ringkas..:)

KuNanGKuNanG said...

nur farahin: slmt berpuasa jg.:)

KuNanGKuNanG said...

PatinPasta: slmt berpuasa jg...:)

lilypelangi said...

mak sy suka sahur susu dengan kurma taw :)

KuNanGKuNanG said...

lilypelangi: ringkas dan mudah kalu makan kurma ngan susu je.