Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 August 2011

menu orang bujang


slmat malam semua..alhamdulillah selamt dah kite menempuh puasa ari ni...
pe menu berbuka korang rini?
rini aku buka puasa kat kg.so banyak la juadah rini..mak aku masak nasi ayam.
abah aku lak beli kuih talam keladi ngan puteri ayu.
adik aku lak beli murtabak ngan pecal.
memang banyak betul makanan, maklumla semua adik bradik aku ada..
tapi yg kat atas tu bukan menu berbuka rini..
ni adalah makanan aku si orang bujang dikala perut kelaparan.he3
aku suka menu ni sbb senang nak masak..
aku namakan maggi sup berlauk.
magi ni aku masak ngan perncah sup sayur+fishball+fishcake+udang+sayur sawi.
semua benda ni aku campak kan je dalam periuk..
dah mendidih maknanya masak la tu..senang kan?he3



14 comments:

Cheq Sue said...

ingatkan berbukak dengan tu je tadi gee.... nak kesian dah memule...

Waqheh said...

itu mcm sup orang sakit je kunang2...keh keh

KuNanGKuNanG said...

Cheq sue: he3..ni menu kalau sy penat balik keje..xyah masak berat2.he3

KuNanGKuNanG said...

Waqheh: eh,mane tau ni.mmg sup org skit pun.penyakit malas.hahaha

Suhami Ahmad said...

wah...mee megi cepat di masak sedap di makan. Hihi

Golden Rose said...

menu tu tak penting yg penting usaha...janji dpt telan

KuNanGKuNanG said...

Suhami Ahmad: he3..menu biase tuk org bujang..cpt dan sedap kan..?

KuNanGKuNanG said...

Golden Rose: btl2...dapat gak alas perut ku ini..ngee3x

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

simple pon xpe..janji dapat alas perut... dapat berbuka..

KuNanGKuNanG said...

CikMoonAdnan:betul 2 cik moon..:)

tiefazatie said...

hihi..ingat bbuke makan megi td..adeh...

KuNanGKuNanG said...

tiefazatie: he3..kalu berbuka magi je,nangis la sy.huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh siap ada talam keladi..dr hari tu sis LM ngidam nk mkn talam keladi..tak jmp pun lg

KuNanGKuNanG said...

Lydia Miza: talam keladi yg abah sy beli ni mmg best. kuih dia mmg sedap2.tip top. :)