Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

26 June 2011

buang angin.....







buang angin dalam ertikata lain kentut.....kenapa orang malu kalau nak kentut ha? he3...jenuh nak tahan kalau terkentut kat depan orangkan? kadang2 dalam tidur pn orang leh terkentut tanpa sedar...huahaha...tapi kalau terkentut jg depan orang mesti susah nak cover kan...hehehe...sebenarnye kentut ni perkara biasa..kalau xbuang angin, penuhla angin dalam perut kita ni...

12 comments:

JIJI YU said...

normal le tu..dah kata orang kan..bukannnya alien..

KuNanGKuNanG said...

JIJI YU: btl3...kalau x ada plk yg buncit sbb angin xkuar..huhu

Kejora said...

salam kunang-kunang,

kihkih...
terhingat sy pernah bt enrty pasai kentut nie..
camne lah agak2 klw kite berade dlm situasi yg bersesak2 dlm lif...ade yg melepas??...:))

KuNanGKuNanG said...

Kejora: he3..alamatnye ada yg pengsan la dlm lif2...huhu

roslaini saad said...

memang sengsara kalau tak dibuang..heheh tapi yang harunya.. bunyi yang keluar boleh tahan kuat... nak cover pun tak boleh...hahahhaha tapi biasanya kalau bunyi kuat.. baunya kurang..tapi yang tak berapa kuat tu..yang baunya aduuuhhhh boleh pengsan...

KuNanGKuNanG said...

roslaini saad: he3..komen akak wat sy gelak terbahak2.a'ahkan kalau kentut bunyi kuat mesti xbrp bau.kalau yg xbunyi tu baunye melampau2..he3

lilypelangi said...

hahaa . pasal kentut ni teringat cerita lawak campus . ada budak tetiba jerit kuat . ngatkan ape , upanya dia jerit coz nak kaver bunyi kentut . nganganga

KuNanGKuNanG said...

lilypelangi: he3.pandai dia cover ye? boleh dipraktikkan ni.hahaha..

Jangan Kalot said...

Blogwalking! Visit dan sudi follow my blog! Notice me about that! :D

KuNanGKuNanG said...

Jangan Kalot: tq sudi jenguk blog ni..kunjungan balas sebentar lg..:)

Подтверждаю said...

as salam..
hehe..sebab, kita selalu dimomokkan yang kentut itu, melepaskan angin yang berbau kurang enak.

maka, orang tak suka bau kentut. melaiankan kentut yang tak bau

=)

KuNanGKuNanG said...

wslm...kalau yg kuar2 angin wangi, terkejut plak orgkn?he3