Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

21 June 2011

si tua yang berhati muda

kejadian ni baru je berlaku semalam. aku rase nak tergelak pun ada, tapi memang wat aku geleng kepala. dunia skrg mmg semua yg xdisangka leh berlaku. aku ngan member aku gi sarapan kat kedai kopi din tokyo yg femes kat kota bharu. aku ni kalau tengah makan mmg xpandang2 orang dah.tetibe aku dengar kawan aku dok bercakap ngan org depan kami. ada 3 orang lelaki, 2 dalam lingkungan umur 50 lebih dan sorang lg 40 lbh. yg pakai kupiah haji ni ckap dia dah bayarkan sarapan kami. kawan aku pandang aku, aku pun pandang la kawan aku. heran gak,aku tya kawan aku samaada dia kenal ke lelaki2 tu?kawan aku kata x. agaknya lelaki tua2 nampak kitorang cam pelik je dia terus cakap camni " p.cik saje je nak blanje..lgpun p.cik xde ank..". dalam fikiran kami mungkin dia anggap kami cam ank dia kot..maklumla kami ni nampak kebudak2kan walaupun hakikatnya sebaliknye..kekeke..kitorang pun cakap la time kasih...dh habis aku ngan kawan aku bedal sarapan pg tu kami pun nak blah la tetibe orang kedai tu bagi pen ngan tisu. dia kata p.cik yg pakai kopiah2 nak mintak no. telepon..malas pikir panjang kawan aku pun tulis je la..tengah aku drive nak balik, tetiba ada no yg xdikenali call member aku ni. member aku suruh aku jawab. aku tanya la sape ni,dia jwb " ni abg yang kt kedai tadi.." abg????uuuwweeekkkkssss..nak termuntah aku dengar. td pakcik, skrg dah tukar jd abg plak? aku terus pas kt kawan aku hp2. kawan aku pun layan kan je la...sj nak tau pe yg dia nak sebenarnya.lelaki tu kata dia ngan member dia nk kawan ngan kitorang..hee...xhingin la..dah tua pun nak menggatal lg. umur sebaya ngan abah aku je. ntah2 lg tua dari abah aku..geli seh.....ntah ape yg diorg pandang kt kitorang ni.dh la masa tu kami pakai selekeh je..jeans ngan tshirt je.lain la kitorang pakai kebaya ketat ke..make up tebal 14 inci ke..he3..mmg dasar lelaki..makin tua makin menjadi...xpadan ngan pakai songkok haji...tp xsedar diri...huhuhu..

15 comments:

Anamarza said...

pakcik tu saje nak test saham kot...hehe

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: he2..agaknye la kot..mane tau sangkut, rezki dia la kan?tp sy jgn harap la...bo layan..huhu..

azam said...

hahaha....xpe, biasalah tu....
jgn orang muda berhati tua dah la...parah

ainina rasidan said...

tu dia ada org nk masuk jarum hehe

Qamaruls said...

pakcik tu dah bekenan. terime jelaa. huhuhu

hafizulhakim said...

"..mmg dasar lelaki..makin tua makin menjadi...xpadan ngan pakai songkok haji...tp xsedar diri..." - terbaik!!,he3.

KuNanGKuNanG said...

azam: he3..btl gak tu.

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: kalau yg nak masuk jarum tu leh dipanggl abg xpe la nina..ni leh panggil atok dah ni.huhu

KuNanGKuNanG said...

Qamaruls: trima? huhu..tdk sekali2...nnti tersasul, terpaggil atok, mrajuk plak org tua tu.he3

KuNanGKuNanG said...

hafizulhakim: he3..tq..main tulis je ayat bawah tu..

ainina rasidan said...

haha.. nice entry kak haha.. dasar lelaki haha

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: klakar gak sbb btl2 terjadi kat along..huhu

ainina rasidan said...

weee.. hahah.. xpe long itu tanda market along tinggi yeah!! anugerah tu hehe :)

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: he3..ye sgt la tu...huhu

PatinPasta said...

KuNanG,
Dah balik bercuti ye? Camno? Mesti seronok kan? :)

Mata saya dok terbeliak baca entry ni. Muaha! Haish.. buleh pulak sampai jadi gitu ek. Mesti rasa macam nak patah balik and bayor sendiri je sarapan tu. Hehe!