Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

24 June 2011

kereta oh kereta

setiap orang mesti ada kete kan? xkira la budah kecik, orang dewasa..orang tua..biasanya semua ada kete. time kecik confirm la mak ayah kita pilihkan mane 1 kete yg sesuai tuk kite..bergantung jg kepada harganye..kalau ala2 melampau, jgn harap la nak dapat kete tu..huhu..dah dewasa, kite leh pilih dan beli sendiri keteta kesukaan kite. ye la time tu ada la duit walaupun cuma bayar dwnpymt  dua tiga ribu je dan pas2 wat loan...pakai kete sampai la kita tua...dan bila kite dah menghembuskan nafas terakhir...kite pun masih berpeluang naik kereta jg kan, tapi masa tu kite dah xleh pilih bak naik kete pe...



time kecik ni la kete kite kan? ngeng3x................





dah besor leh la pilih kete camni..manual ke..auto ke..turbo ke..






kat bawah ni kite naik time kite dah xbernyawa lagi....




20 comments:

indahhouse said...

salam kunang-kunang,
kak,
hehe... comelnya keta ms kecik2 tu kan? Itulah, selagi mampu kita pilih2 keta, mengikut kmampuan mnjaganya. Dah tua tak boleh pilih dah.. nak anak-anak bw kita pula..

Anamarza said...

time kecik2 tak de kereta, dah besar pandai naik tak pandai pandu, bila mati?

JIJI YU said...

ape kecik bebeno kete last tu..

farahin nasir said...

yg last tu sentap tuh...

kereta terakhir ketika di dunia..

KALO FOLLOW RAMAI2 NAK WAT APE KAN??

KuNanGKuNanG said...

indahhouse: 2la...dah tua dok diam2 jela dalam kete...huhu

KuNanGKuNanG said...

Anamarza:bila mati orang lain yg pandu kite dok je...huhu

KuNanGKuNanG said...

JIJI YU: gambor tu je yg ado...huhu

KuNanGKuNanG said...

farahin nasir: btl2..pastu dh xde chance dh nk naik kete..

Nieza said...

teringat zaman kecik-kecik dulu la pulak:)

アヌム ちゃん said...

comel je kete pink mula2 tuh.hihi

Nizam said...

Renung2 diri sendiri.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kereta dah jadi kemestian untuk setiap keluarga sekarang ni.


susah nak bergerak kalau takde.

Scya Lollita said...

UISH . sedap weyyy kalo dpt

KuNanGKuNanG said...

Nieza: bestkn mase kecik2 kite main kete mainan..he3

KuNanGKuNanG said...

mmg comel pun kete pink2...rase nak beli je satu.he3

KuNanGKuNanG said...

Nizam: kene bringat slalu...

KuNanGKuNanG said...

a.z.r.i.n.a.03.07: kalau xde kite cam patah kaki je kan?he3

KuNanGKuNanG said...

Scya Lollita: he3 :)

belog amiyo said...

kete last tu semua orang akan naik. so, bersiap sedialah.

KuNanGKuNanG said...

belog amiyo: a'ah..semua org akn merasa naik kete2...