Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

14 June 2011

manisnye bertudung...

sekarang ni ramai dah awek2 pakai tudung kan? semunya nampak cun2 belaka..aku start pakai tudung rasenye masa aku darjah 2. senget benget je aku pakai tudung..he3..maklumla aku kn kecik lg mase2...mane la tau nak pakai lawa2...nk betul2kn tudung tu kn..skrg byk jenis tudung ada.pilih je nak mane 1...




cun x awek2 ni...?cun kn...

8 comments:

Anamarza said...

sama la saya pun dari darjah dua jugak start pakai tudung..tapi sampai sekarang tak pandai nak bergaya ngan tudung..hehe

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: xpandai bergaya xpela asalkan masih bertudung kn..manis dipandang..:)

Miss Ran said...

entry meletup..hanya dgn gamba..i like

ala sy pon msih bertatih...mantapkan entry..bg de pembace..glemer ke tak lain cte okey

KuNanGKuNanG said...

Miss Ran: tq Miss Ran..makin ada semangat nak berblog ni..:)

ibnubaba_04 said...

klu pakai tudung, tapi pakai skirt??ape cer??haha

KuNanGKuNanG said...

ibnubaba_04: kalau cam2 ibnubaba kene la bg tazkirah cikit..he3

zaidah said...

pakai tudung n kenalah pakaian tu bersopan lagilah ayu

KuNanGKuNanG said...

zaidah: btl2, ayu+cun melecun :)