Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 June 2011

Laicikang

Dalam banyak2 air, aku suka minum air laicikang. Kt malaysia ni aku rase air ni semua orang tau kan. memang femes lh. kat mane2 pasar malam pun aku biase jumpa. Kt restoran @kedai makan pun kalau oder mesti ada punya lah. Air laicikang ni dalam dia banyak bahan, laici, sagu warna warni..kembang semangkuk..selasih..cincau..kacang..barli&halwa kundur. ada lg kot tp aku lupe la..kembang semangkuk mmg khasiatnye tuk sejukkan badan. so laicikang ni memang elok tuk badan kite..sape yg rase bdn tu slalu je rase panas, elok la amalkan minum laicikang ni..


cube tgk tu, warna warni kan?ni laicikang made in Yan Kedah.

5 comments:

JIJI YU said...

hahaa..aku salu gak minum air ni..rase cam air akar kayu pon ado gak..

KuNanGKuNanG said...

JIJI YU: sbb dah banyak sgt bahan..tu yg ko rase camtu kot..

Qamaruls said...

adeihhh.. apsal laa terbaca post ni mlm2 buta..

haha sedapnyer lai cee kang.. kacang lebih!!!

KuNanGKuNanG said...

Qamaruls: he3..kalau wat sendiri pun boleh, tp leceh la..gi kedai, oder je..mintak la kacang lbh..:)

KuNanGKuNanG said...

Qamaruls: he3..kalau wat sendiri pun boleh, tp leceh la..gi kedai, oder je..mintak la kacang lbh..:)