Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

26 June 2011

sejak bila?





assalamualaikum dan selamat pg semua...sejuk je rasa pg ni sbb dok kt kg...udara pun segar...pg ni aku sarapan nasi goreng ngan air milo...tp bukan aku  la yang masak..mak aku yg sediakan semuanye..aku bangun terus je dok kat meja..he3..aku pandai je masak sikit2 tp saje malas...korang sejak bila pandai masak? seingat aku, aku pandai masak start darjah 6. camtu gak adik2 aku yg lain. adik lelaki aku pn pandai masak gak..teror dari aku tu...start belajar masak aku pandai la goreng telur...goreng ikan...sampai kene2 minyak kat tangan..he3..masak nasi pun pandai gak.dah besar cikit dah sekolah menengah pandai la masak yang susah2 cikit cam ayam masak merah..ikan masak pedas..yang paling aku nak tergelak kalau ingat, aku masak kacang bendi. sepatutnye kacang bendi tu kene cuci dulu baru potongkn? aku ni sbb jahil, aku potong dulu kacang bendi tu baru la aku cuci...alamatnye keluarla lendir kacang bendi tu..habis xleh masak...huhu..nasib baik mak aku xmarah..kalau marah aku merajuk je..nyorok dalam toilet..huahaha...

5 comments:

azam said...

untungla/.....mak masak.....hheheheh

KuNanGKuNanG said...

azam: he3x...sj je nk manje2..

ainina rasidan said...

merajuk nyorok dlm toilet hahaha.. :) masak memasak yeahhh

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: he3..mmg perangai along suka nyorok dalam toilet.huahaha.

ainina rasidan said...

HAHA..spesies..kena rotan saya masuk toilet kunci pintu haha