Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

02 June 2011

makan-makan NYONYA KITCHEN

semalam aku ngan member2 opis gi la makan kat Nyonya Kitchen..kitorang gi yang kat shah alam..bukan pe sebenarnya gi makan ni sempena meraikan aku ngan opismate aku sebab kitorang dapat naik pangkat..syukur alhamdulillah..yang diraikan yang belanja tau..he3..tahun ni rezki aku..mungkin taun depan rezki member2 yang lain plak...time kasih pada semua yang membantu aku selama ni..makanan kt sini mmg sedap2 semuanya..jom layan gambar semalam..gambar ni semua member aku yang amik...tp gambar lauk ikan je xsempat snap..smua dah lapa..huhu



sedap udang goreng tepung ni..tengok la jari2 yg nak berebut2..he3

kangkung goreng belacan...

feberet aku, sotong goreng tepung...

ni plak, ayam goreng pandan. bukan kuih koci tau.ngee3..

pai tee (btl ke aku eja ni?) pun ada..

last skali pencuci mulut kitorang blasah cendol..

selesai makan..kenyang sudah...

8 comments:

Nizam said...

* Sedak ke ayam goreng pandan ter

hani@debumelukut said...

Sedap nya,tak ajak kita punnnn

KuNanGKuNanG said...

nizam: sedap..wangi, pastu ayamnye lembut je.

KuNanGKuNanG said...

hani@debumelukut: he3..leh je lain kali kite gi. akak ke sy nak blanje ni?he3...

hqfizulhqkim said...

sedapnya!!

KuNanGKuNanG said...

hqfizulhqkim: jom next time kiter gi makan sama.adik blnje ye...he3

Alexandriana Alia said...

sedapnya makan2 macam ni. alahai

KuNanGKuNanG said...

Alexandriana Alia:
sekali skala makan ramai2 camni mmg best..