Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

12 June 2011

fakta pasal pompuan

selamat malam semua...malam ni nak citer pasal perempuan lak. korang semua mesti tau kan pompuan cam aku ni adalah makhluk unik sangat2...banyak istimewanye pompuan ni tau berbanding lelaki.kui3..kaum adam jangan mare erk...kat sini aku nak citer cikit pasal perangai org pompuan ni. berdasarkan kajian yg terperinci,jumlah pompaan yang pakai cerim mata adalah lebih ramai berbanding lelaki.sbb pe tau, sbb org pmpuan ni lbh banyak mengalami rabun kerana diorng ni mudah rambang mata..,nampak itu nak beli, nampak ini, terus nak capai..pe2 yg ada depan mata mesti pompuan nak.pastu kalau time puasa, pmpuan akan mengurangkan aktiviti bercakap sebaliknye melipatgandakan aktiviti membeli belah.he3..btl kan..?mane xnye, suami @ bf mesti wat xtau je..ada diorng kesah pasal persiapan raye? ada lagi..kegemaran org pmpuan ni ialah menyalin resepi, fotostat resepi..kumpul resepi dari internet..tp biasanye masak xikut resepi pun..main tibai je..last skali kata2 bidalan yg menjadi feberet org pmpuan tuk menguatkan lagi hujah membeli barangn berjenama adalah 'alah membeli, menang memakai..'.kalau xcakap camtu nanti lelaki mesti lelaki kata membazir@x berbaloi..huhu..




21 comments:

Miss PIJAOSIX said...

Salam..
Ape2 pun bahagiakan jd wanita..

Amie said...

assalam,
begitu yea....pompuan berkaca mata...kak amie pun bkaca mata,masuk golongan itu ke...he eheh

KuNanGKuNanG said...

Miss PIJAOSIX: wslm..syukur dilahirkan sbgai pmpuan...

KuNanGKuNanG said...

Amie: wslm..he3...xdela semua pmpuan yg berkaca mata2 rambang mata..yg xpakai cam sy pun terlebih2 rambangnye.huhu...:)

Miss Ran said...

erk gambo tu kne kecikkn skit


pakcik tu mmg pemes kalangan pempuan

KuNanGKuNanG said...

Miss Ran: 2la xsedor pun gambo2 besau bebeno..he3

pokcik2 femes sobab terlampau cute kot.kui3

ainina rasidan said...

haha.. nina pun berkaca mata haha

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: he2..ha..nina pun jenis rambang mata gak ke?;)..xsemua yg berkaca mata tu rambang mata..

ainina rasidan said...

haha.. :) tak juga.. saya biasa2 saje hehe :)

Scya Lollita said...

hari ni rmaii org wat entry pasal gender -.-

KuNanGKuNanG said...

he2..ye ke?kbtln kot...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

hehe..ca akan rambang mata bila jumpa kedai cenderamata..sebab ade teddy bear!! weee~

KuNanGKuNanG said...

CiK DuYuNG[Ca]: wah, ni mesti byk koleksi teddy bear kan?

Nizam said...

Kene pulok ande SALE.Makin menjadi ler....

KuNanGKuNanG said...

Nizam: he2..biase la kalu dah namenye pmpuan..

azam said...

biasalah......semua pompuan cam tu....tapi kalau laki camni jugak...habis ler...lingkup
salam singgah n follow: http://laman-ayahsu.blogspot.com/

KuNanGKuNanG said...

azam: he3..kalau lelaki pn camtu gak, mesti pmpuan hepy giler..hahaha..

lilypelangi said...

hai~
saya juga si gadis berkaca mata ! wee~~

KuNanGKuNanG said...

lilipelangi: tp tengok gaya lilypelangi ni bkn seorg yg rambang mate kn? he3

PatinPasta said...

KuNanG,
Muahaha! (hanya mampu gelak besor sebab fakta-fakta tu sesungguhnya tepat belaka)

KuNanGKuNanG said...

PatinPasta: he3..mmg pmpuan camtu..tp kebanyakan la..bukan semuanye..